۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۷۰۲
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس :

رژیم اشغالگر انگشت ندامت خواهد گزید

رژیم اشغالگر انگشت ندامت خواهد گزید
البردویل هشدار داد که تل‌آویو در صورت هرگونه تعدی به حقوق فلسطینی‌ها برای جلب رضایت صهیونیست‌ها، انگشت ندامت خواهد گزید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس)، ضمن هشدار به رژیم موقت صهیونیستی در خصوص هرگونه تجاوز به مسجدالاقصی به بهانه راهپیمایی پرچم و تعدی به حقوق فلسطینی‌ها گفت: «[رژیم] اشغالگر اگر تلاش کند که گله‌های شهرکنشینان خود را به هزینه مردم فلسطین، راضی کند، انگشهای پشیمانی را خواهد گزید».

وی پس از آن‌که «محمد السنوار» از فرماندهان ارشد قسام در برنامه «ما خفی اعظم» شبکه الجزیره از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد سیف القدس سال گذشته، رونمایی کرد طی پستی در «فیسبوک» در واکنش به این برنامه نوشت که ان شاء الله آن‌چه پیش می آید بزرگتر است و اگر اشغالگر برای ارضای گستاخی گله‌های شهرکنشینانش به هزینه مردم ما سرش را در خاک فرو کند،تنها چند ساعت بعد از روز شنبه، با اخباری که روز یکشنبه برایش تدارک دیده شده، شوکه خواهد شد و انگشت ندامت خواهد گزید.

وی نوشت: «فردا برای ناظرش نزدیک است..آیا سپیده‌دمان نزدیک نیست؟»

محمد السنوار از فرماندهان ارشد کتائب عز‌الدین القسام، در گفت‌وگو با الجزیره گفت که در طول جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت همواره برپا بوده است.

وی توضیح داد که این اتاق امنیتی نقش اطلاعاتی مهمی در جریان نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی داشته و افسران اطلاعاتی از گردان‌های القسام، حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن حضور داشتند.

عملیات سیف القدس از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال گذشته، به دلیل حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و تلاش برای اخراج ۵۰۰ فلسطینی از محله شیخ جراح در قدس اشغالی، آغاز شد شلیک موشک به سمت قدس برای نخستین بار در این جنگ رقم خورد. در مقابل نیز رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه حمله و بیش از ۲۴۰ نفر را به شهادت رساند.

اما مقاومت فلسطین با شلیک هزاران موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی، موجب فرار ۷۵ درصد از صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها شد. در نهایت نیز اسرائیل پس از ۱۱ روز، با آتش‌بس پیشنهادی مصر موافقت کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات