۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۱۰۷۴۴
معاون آموزش حوزه علميه خواهران مازندران خبر داد؛

برگزاری دوره مهارت افزایی «فن مصاحبه» در حوزه علمیه خواهران مازندران

برگزاری دوره مهارت افزایی «فن مصاحبه» در حوزه علمیه خواهران مازندران
مازندران - معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری دوره مهارت افزایی فن مصاحبه در این حوزه خبر داد.

خانم هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری دوره فن مصاحبه براي تيم مصاحبه كننده سطح دو در استان خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: این دوره آموزشی دو روزه به‌صورت حضوری و به تفکیک مدارس غرب و شرق استان در دو مدرسه فاطمه الزهرا(س) قائمشهر و حضرت آمنه(س) فریدونکنار برگزار شد.

وي بيان كرد: این دوره با حضورقریب به ۷۰ نفر از مدیران، معاونین فرهنگی، آموزش و مشاورين مدارس علمیه سطح دو استان مازندران برگزار شد.

خانم هدایتی در ادامه گفت: این دوره با موضوع مهارت افزایی فن مصاحبه و راهکارهای عملی با هدف برگزاری هرچه بهتر مصاحبه ورودی حوزه برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اینکه ورود به هر مرکز آموزشی، شرایط و معیارهای خاص خود را می طلبد، بیان داشت: هرقدر این مرکز، جایگاه، اهمیت و ویژگی خاص تري داشته باشد، معیارهای گزینشی آن نیز به همان میزان از حساسیت بيشتري برخوردار خواهد بود.

خانم هدايتي با بیان اینکه همه تلاش ما جذب افراد شایسته و برخوردار از قابلیت های لازم برای تعالی و رشد جامعه دینی است، تصریح کرد: در این راستا از همه ظرفیت های موجود جهت شناسایی و جذب این افراد استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت 22 مدرسه علمیه خواهران با حدود بیش سه هزار طلبه خواهر در حال تحصیل اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه خواهران مازندران از سطح دو تا چهار در حال حاضر طلبه در حال تحصیل دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از شش هزار طلبه حوزه علمیه خواهران مازندران، تاکنون بیش از سه هزار طلبه فارغ التحصیل شده اند، تصریح کرد: از توان و تخصص این طلاب متخصص فارغ التحصیل در عرصه‌های مختلف تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی و علمی استفاده می‌شود.

وی، فارغ التحصیلان حوزوی را ظرفیت بسیار ارزشمندی در جهت پر کردن خلأ‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود چنین پتانسیل بالایی در سطح حوزه علمیه خواهران، سایر مراکز علمی، فرهنگی و تبلیغی باید بیش از پیش از ظرفیت این متخصصان دینی بهره‌مند شوند.
 
خانم هدایتی، حوزه علمیه خواهران را یک اتاق فکر بسیار قوی با پشتوانه مناسب علمی و تبلیغی در جهت رفع بسیاری از نیاز‌های نهاد‌های علمی، تبلیغی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری گسترده دشمن در جهت ترویج انحرافات و ضد ارزش ها در جامعه، به همین دلیل بهره مندی از ظرفی بالای حوزه علمیه خواهران در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان ضروری است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات