۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۰۸۲۶

تعطیلی کارخانه سبلان پارچه اردبیل کذب است

تعطیلی کارخانه سبلان پارچه اردبیل کذب است
گروه استان‌ها ـ مدیر کارخانجات سبلان پارچه اردبیل گفت: این ادعا که کارخانه تعطیل شده کذب است و در حال حاضر همچنان تولید به قوت خود باقی است و صرفاً فقط بخش دوزندگی پوشاک به خاطر تصمیم‌گیری در راستای ساماندهی به وضعیت موجود به صورت موقت تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اردبیل، «رضا جوانی» مدیر کارخانجات سبلان پارچه اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها توسط کارگران این کارخانه اظهار داشت: عملاً لازم است تا اقدامات اصلاحاتی که توسط دولت آیت‌الله رئیسی در سطح کشور آغاز شده در این کارخانه نیز  اصلاحات فنی و لازم محقق شود. برخی تولیدات از استاندارد کافی برخوردار نبوده و مسبب مرجوع شدن و عدم سوددهی کارخانه هستند که باید ساماندهی شوند. در شرایط کنونی وقتی تولیدی از بخش پوشاک وارد مرحله فروش می‌رود بلااستثنا مرجوعی خواهد بود و این یک ضعف و مشکل بزرگ است.

وی با اشاره به پرداخت حقوق و بیمه کارگران نیز گفت: این موضوع که کارخانه تعطیل شده کذب است و در حال حاضر همچنان تولید به قوت خود باقی است و صرفاً فقط بخش دوزندگی پوشاک به خاطر تصمیم‌گیری در راستای ساماندهی به وضعیت موجود به صورت موقت تعطیل شده تا هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم انجام یابد.

مدیر کارخانجات سبلان پارچه اردبیل افزود: این طور که مشخص است برخی حرکت‌ها در این زمینه هدایت شده انجام می‌شود، چرا که  اقدامات غیرقانونی همچون رانت‌خواری و چپاول‌گری و حقوق نجومی 80 میلیون تومانی از دست برخی افراد سلب می‌شود و به همین خاطر در این زمینه برخی مخالفت‌ها وجود دارد در حالی که هدف اصلی از تعطیلی بخش پوشاک در شرایط فعلی همین موضوع است.

جوانی افزود: کارخانه شرایط را برای اصلاح وضعیت موجود موقتاً تعطیل کرده است اما برخی به شائبه‌ها دامن می‌زنند در حالی که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده متعاقباً برگشت پرسنل را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه و کانال‌های اطلاع‌رسانی این است که اخبار موثق را از طریق منابع معتبر منتشر کنند و انعکاس اخبار را دوسویه مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/132/؛

ارسال نظرات