۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۱۰۸۳۹
با حضور معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

امام جمعه جدید شهرستان هرسین معرفی شد

امام جمعه جدید شهرستان هرسین معرفی شد
کرمانشاه ـ با حضور معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه جدید شهرستان هرسین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هرسین امروز با حضور حجت الاسلام قلعه معاون حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، فرماندار و مسئولین عضو شورای اداری شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام قلعه در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: همزبانی امام جمعه جدید با مردم هرسین ایجاد همدلی می کند.

معاون حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: نظام اسلامی امروز در شرایط تحریم به سمت علوم ویژه ای حرکت کرده است.

حجت الاسلام قلعه گفت: با وجود نبود زیر ساخت های کافی برای دستیابی به علوم اسلامی، در شرایطی که هیچ ارتباطی با آمریکا نداریم، با مشکلات اقتصادی و کارشکنی های فراوانی از طرف نفوذی ها و وجود عده ای سودجوی اقتصادی و ترور شخصیت های شاخص نظام به سمت این علوم حرکت کردیم.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین نیز در مراسم شورای اداری و آیین تکریم و معارفه امام جمعه هرسین از زحمات پنج ساله حجت الاسلام اجرایی امام جمعه سابق هرسین تقدیر کرد و انتصاب حجت الاسلام حسن‌ رضایی را به عنوان امام جمعه‌ جدید شهر هرسین تبریک گفت.

در ادامه حجت الاسلام اجرایی، امام جمعه سابق هرسین طی سخنانی اظهار داشت: روزهای شیرینی در کنار مردم هرسین و مدیران انقلابی بر ما گذشت و از همه افرادی که کمک کار بودند، تشکر می کنم.

وی افزود: یاد و خاطره شهید سید یار علی موسوی را گرامی می داریم که در زمینه اجرای برنامه های  فرهنگی فعال بودند.

حجت السلام اجرایی اظهار داشت: در حوزه شهدای گمنام کارهای فراوانی انجام شده و انتظار داریم امام جمعه جدید این کار را تا اتمام طرح پیگیری کند.

وی عنوان کرد: از همه مردم حلالیت می طلبم و  از همه عزیزانی که ما را در این مدت یاری کردند، تشکر می کنم.

حجت الاسلام حسن رضایی، امام جمعه‌ جدید هرسین در بدو ورود به شهرستان هرسین مورد استقبال مردم و مسؤولان دارالمومنین هرسین قرار گرفت و در ادامه با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد./1400/

ارسال نظرات