۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۱۱۱۴۶
عالم اهل سنت کرمانشاه:

توهین به مقدسات مذاهب اسلامی آب در آسیاب دشمن ریختن است

توهین به مقدسات مذاهب اسلامی آب در آسیاب دشمن ریختن است
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: بنابراین توهین به هر یک از مقدسات مذاهب اسلامی به نوعی آب ریختن در آسیاب دشمنان مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا اسامه مرادی در درس اخلاق جمعی از طلاب اهل سنت کرمانشاه با اشاره و محکوم کردن توهین هالیوود به ساحت مقدس امام رضا(ع) اظهار داشت:مسلمین از هر مذهبی دارای اعتقادات و مشترکات بسیاری هستند که برای همه آنها قابل احترام است.

امام جمعه مسجد محمد مصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: بنابراین توهین به هر یک از مقدسات مذاهب اسلامی به نوعی آب ریختن در آسیاب دشمنان مسلمین است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: دشمنان اسلام یک روز به مقدسات اهل سنت و روز دیگر به مقدسات اهل تشیع توهین و اهانت می کنند که بی شک هدف آنها مشترک است و آن هدف تضعیف ارکان اصلی دین مبین اسلام است.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین به کل مسلمین جهان است، گفت: توهین و هتک حرمت اهل بیت علیهم السلام را باید توهین به رسول خدا و قرآن و اسلام دانست، حرکتی که دشمنان در این باره انجام داده اند نشان داد که آنها با کل جهان اسلام مشکل و دشمنی دارند نه تنها به شیعه یا سنی.

امام جمعه مسجد محمد مصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه افزود: بی شک این توهین ها و هتاکی ها که به صورت مستمر در این سالها از سوی غربی ها و اروپایی ها تکرار می شود با هدف منزوی ساختن جهان اسلام صورت می گیرد.

وی گفت: سینمای هالیوود دردهه اخیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال تعریفی تحریف شده از چهره اسلام و مسلمین است و با حربه سینما به دنبال ساخت اسلام آمریکایی است.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت احترام ویژه ای برای اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام قائل هستند، بنابراین توهین به این امام همام را توهین به اهل سنت در سراسر جهان می دانیم و انتظار داریم که عاملان این هتاکی محاکمه شوند./1400/

ارسال نظرات