۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۱۱۱۵۸
از سوی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر خوزستان ابلاغ شد؛

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده متوفیان حادثه متروپل

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده متوفیان حادثه متروپل
خوزستان - پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران از سوی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان به خانواده متوفیان حادثه متروپل ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) در خوزستان و سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در منزل جانباختگان مینوشهری حادثه متروپل حاضر شدند و ضمن همدردی با خانواده وی خواسته‌های آن‌ها را شنیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ضمن ابلاغ پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده متوفیان حادثه متروپل اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده است و در غم آن‌ها شریک است.

حجت الاسلام رستگار خطاب به خانواده جانباختگان حادثه عنوان داشت: با همه وجود در کنار شما هستیم و تا آخرین لحظه از مطالباتتان دفاع خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان بیان داشت:مردم آبادان، خوزستان و کل کشور داغدار این حادثه بسیار تاسف بار شدند.  

سردار شاهوارپور افزود: از خداوند صبر جزییل برای تمام خانواده‌های داغدار این حادثه را خواستاریم.  

وی در پایان با اشاره به خواسته‌های خانواده‌های دغدار در پی ریزش متروپل تصریح کرد: خانواده‌ها به دنبال پیگیری جدی و برخورد شدید قوه قضائیه با مسببان این حادثه هستند؛ ما هم نسبت به این موضوع بسیار پیگیر هستیم و دنبال می‌کنیم که این حادثه تاسف بار هر چه زودتر رسیدگی شود و مسببین این جنایت و عمل زشت که باعث شده تعدادی از عزیزان ما جان خود را از دست بدهند هر چه سریعتر به سزای اعمال خودشان برسند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات