۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۹۴۴۱۷
حجت الاسلام رستگار در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

پیام های اقدام مقتدرانه اخیر سپاه / تحرکات دشمن بدون پاسخ نمی ماند

پیام های اقدام مقتدرانه اخیر سپاه / تحرکات دشمن بدون پاسخ نمی ماند
خوزستان - مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دوران بزن در رو برای جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است و تحرکات دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، ضمن تبریک سالروز مبارزه با استکبار جهانی بیان داشت: شکست مفتضحانه دنیای استکبار در مقابل سپاه پاسداران موجب خرسندی فراوان گردید؛ امروز یادآور تجاوزات و استکبارمنشی دنیای غرب است؛ تبعید امام خمینی در سال ۴۳، شهادت ده‌ها دانش آموز در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی از جمله این تجاوزات ناکام دشمن در آن سال‌ها بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به رویارویی سپاه با ناو‌های آمریکایی عنوان داشت: امروز خواری دیگری در سال ۱۴۰۰ برای مدعیان دموکراسی در جهان شکل گرفت که عزت و افتخار را برای جمهوری اسلامی ایران مضاعف کرد در این دزدی آشکار دنیای استکبار به زعم باطل خود می‌خواست مانع از صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران شود، اما دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر پس گرفتن محموله نفتی، کشتی نفتکش را نیز در اختیار گرفتند.

حجت الاسلام رستگار ضمن تبریک این پیروزی عظیم به ملت ایران با بیان اینکه دنیای استکبار نمی‌تواند مانع گسترش اقتدار جمهوری اسلامی ایران شود، تصریح کرد: این حرکت پیام‌های بسیاری را برای دشمنان، دوستان و همسایگان جمهوری اسلامی ایران داشت؛ نخستین پیام این جریان برای دشمنان اقتدار ایران است همانطور که مقام معظم رهبری پایان دوران بزن در رو را برای جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند تحرکات دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در خصوص پیام این حرکت افتخار آفرین برای همسایگان جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی مقتدر و متکی به قدرت لایزال الهی است، جمهوری اسلامی ایران دست دوستی به سمت همه کشور‌های همسایه دراز کرده و اعلام می‌دارد که دنیای استکبار حبابی بیش نیست و رسیدن به آرامش تنها با هم افزایی و همگرایی قدرت‌های منطقه انجام خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: دوستان ما بدانند جمهوری اسلامی ایران به زودی پست‌های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد و قرن بیست و یکم غلبه بر اسلام بر کفر خواهد شد.

حجت الاسلام رستگار خطاب به دنیای استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید؛ جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرت بازدارندگی، آرامش و امنیت رسیده است.

وی در پایان صحبت‌های خود پیرامون تأکیدات امام عظیم شأن انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در خصوص ناتوانی و ضعف آمریکا گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ امروز جمهوری اسلامی ایران در مقیاس بین المللی دنیا را در پیچش تاریخ قرار داده و ضمن فروریختن هیمنه شرق و غرب، هسته‌های مقاومت را پایه گذاری کرده است؛ به یاری خدا این فعالیت‌ها زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) خواهد بود و در آن زمان همه استکبار به زیر کشیده خواهد شد. /۹۴۵۴۱/ت301/
ارسال نظرات