۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۱۱۱۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

برکات و آثار بین المللی حضور حضرت معصومه در ایران

برکات و آثار بین المللی حضور حضرت معصومه در ایران
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه وجود حضرت معصومه تأثیرگذاری بین المللی دارد، گفت: به برکت این بانوی مکرمه است که آموزه‌های اهل بیت(ع) در جهان منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار خدام حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت گفت: این ایام فرصتی ارزشمند برای تبیین ارزش ها و تقویت معنویت به ویژه بین نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمتگزاری در حریم امامان را توفیق الهی است، افزود: وجود حضرت فاطمه معصومه (س) این کریمه اهل بیت تأثیرگذاری بین المللی دارد.

وی یادآور شد: به برکت این بانوی مکرمه است که از اقصی نقاط جهان می آیند و به جهت معرفت افزایی و بصیرتی و اعتقادی انسان‌هایی تربیت می‌شوند و علوم اسلامی و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت در اقصی نقاط جهان منتشر می‌شود.

امام جمعه خرم آباد در ادامه خاطرنشان کرد: حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) با پرچم متبرک حضرت معصومه (س)، مایه آرامش، رحمت و معنویت در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در جوار مضجع شریف حضرت معصومه(س) یک کانون مهم فرهنگی و دینی تشکیل و آموزه های دینی و معرفتی به سراسر جهان ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه و کانون های فرهنگی آغاز یک جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار در جهان هستند، گفت: ما باید این مسیر را طی کنیم تا این پرچم را به آقا امام زمان(عج) برسانیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات