۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۱۱۲۳۸

کتاب «باغبان و امام مهربان» محور مسابقه داستان‌گویی کودکان شد

کتاب «باغبان و امام مهربان» محور مسابقه داستان‌گویی کودکان شد
مسابقه داستان گویی «وقتی آسمان آفتابی شد» با محوریت خانواده و سبک زندگی امام خمینی (ره) در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

 به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدحسین برزگری «سرپرست فرهنگسرای رازی» با اشاره به برگزاری مسابقه داستان‌گویی «آسمانی که آفتابی شد» گفت: امام خمینی (ره) در تربیت نه تنها در گفتار بلکه در میدان عمل و یا همان سبک عرفان عملیشان الگوی مناسبی برای همه و به خصوص کودکان بوده‌اند وبا رفتار و اعمال خود نکات بسیار آموزنده و تربیتی را به دیگران نشان داده‌اند.

وی افزود: در همین راستا مسابقه داستان‌گویی با تمرکز بر کتاب مصور «باغبان و امام مهربان» به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برای گروه سنی الف، ب و ج طراحی شده است.

برزگری بیان داشت: در این مسابقه از کودکان ۶ تا ۱۰ سال خواسته شده بعد از دیدن تصاویر کتاب، برداشت‌های خود را در قالب پیام‌های صوتی ذخیره و یا به صورت متن بنویسند و در نهایت از متن داستان، عکس گرفته و یا پیام‌های صوتی خود را تا ۱۹ تیر ماه جاری به شماره ۰۲۱۹۶۶۵۶۵۶۵ ارسال کنند.

وی ادامه داد: تصاویر کتاب بر اساس داستان واقعی از زندگی امام خمینی (ره ) تهیه و تنظیم شده است و پس از پایان مسابقه با در نظر گرفتن شاخص‌های خلاقیت در نوشتار و بیان داستان به متن‌های برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای سطح شهر مراجعه و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

ارسال نظرات