۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۱۱۲۶۲
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشیم

برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: ریشه های انقلاب اسلامی از ویژگی روشنگری راه آینده برای جوانان و نسل های دیگر انقلاب برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در مراسمی که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با علم و درایتی که خداوند متعال به ایشان عطا کرده بود در مقابل رژیم منحوس پهلوی دست به قیام زد که در این مسیر روحانیون و عامه مردم این رهبر بزرگ را همراهی می کردند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین حوادث سیاسی، فرهنگی و... در تاریخ معاصر است، این انقلاب بسیاری از معادلات ابرقدرتهای جهانی را برهم زد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: امام راحل یک رهبر جامع بود که امروز بعد از 3 دهه از درگذشت ایشان هنوز افکار و اندیشه های این رهبر چراغ مسیر بسیاری از قیام های آزادیخواهانه است.

حجت الاسلام رضوانی زاده افزود: ریشه های انقلاب اسلامی از ویژگی روشنگری راه آینده برای جوانان و نسل های دیگر انقلاب برخوردار است و امام راحل برای بعد از خود نیز نقشه راه را برای ملت ایران به خوبی ترسیم کرده است.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: امروز هم ادامه دهنده راه امام راحل، مقام معظم رهبری هستند که با درایت حکیمانه و مشفقانه خود سکان این نظام و انقلاب را به دست گرفته اند.

حجت الاسلام رضوانی زاده تصریح کرد: به برکت امامین انقلاب، آزادی، اسلامیت و مردمسالاری معنای واقعی و عملی به خود گرفته است، بنابراین باید برای پاسداشت این دستاوردها همواره با بینش و بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی خود در مقابل دشمنان قسم خورده قرار بگیریم./1400/

ارسال نظرات