۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۱۱۲۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

توقیف نفتکش یونانی سیلی محکمی به صورت آمریکا بود

توقیف نفتکش یونانی سیلی محکمی به صورت آمریکا بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: توقیف نفتکش ایرانی ازسوی یونان و توقیف نفتکش یونانی با ظرفیت چند برابرنفتکش ایرانی سیلی محکمی به صورت آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: هفته گذشته با توقیف نفتکش یونانی از سوی سپاه پاسداران مقتدر آمریکا سیلی محکمی را از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

وی توقیف نفتکش ایرانی به دستورآمریکا از سوی یونان و متقابلا توقیف نفتکش یونانی با ظرفیت چند برابرنفتکش ایرانی را سیلی محکم از سوی ایران به آمریکا دانست و گفت: این گوشمالی آمریکا نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

پاپ نسبت به رهبر معظم انقلاب ادای احترام کرد

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین سفراخیر آیت الله اعرافی به ایتالیا و رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به پاپ را حائز اهمیت دانست و گفت: در این پیام رهبرمعظم انقلاب از پاپ انتظار دفاع ازمردم فلسطین را دارد به دلیل اینکه حل مشکل فلسطین حضورهمه مردم فلسطین ازهمه ادیان در انتخابات و تعیین سرنوشت مردم فلسطین به دست خودشان است.

وی با اشاره به اینکه پاپ در دیدار با آیت الله اعرافی ضمن احترام و تأیید همه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: من به رهبر معظم انقلاب به دلیل اینکه رهبر یک کشور انقلابی است و بر اساس دین حکومت تشکیل داده است احترام می‌گذارم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: پاپ و مسیحت به جمهوری اسلامی ایران که پایه و اساس حکومت آن براساس دین بنا شده است افتخار می‌کند.

وی همچنین راه اندازی کارخانه پهباد شناسایی و عملیاتی ابابیل ۲ در کشور تاجیکستان از سوی جمهوری اسلامی را با هدف شناسایی مواضع داعش در منطقه و امنیت کشور‌های منطقه دانست و گفت: ورود داعش به افغانستان سبب نگرانی کشور‌های همسایه شده است و ساخت این کارخانه نیز برای رفع نگرانی کشور‌های همسایه است.

تأکید رهبری بر ساده زیستی و دور از اشرافی گری مسؤولان

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس و تأکید معظم له بر ساده زیستی و دوری از اشرافی گری نمایندگان مجلس، گفت: زندگی نمایندگان مجلس قبل از نمایندگی و بعد از نمایندگی آن‌ها نباید هیچ تفاوتی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: نه تنها نمایندگان مجلس بلکه همه مسؤولان کشور مخاطب فرمایشات رهبری مبنی بر ساده زیستی و دوری از اشرافی گری هستند.

وی همچنین بر مردمی بودن مسؤولان و داشتن گوش شنوا برای پذیرش حرف مردم تأکید کرد و ابراز داشت: اگر دولت توان مردمی بودن را ندارد آن را به شیوه صحیح تبیین کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم همکاری مسؤولان و قوای سه گانه اشاره کرد و افزود: مسؤولان شهرستان نیز با یکدیگر همکاری داشته باشند تا کارمردم روی زمین نماند.

مبارزات امام خمینی(ره) یک گام عملی در راستانی تحقق فرج بود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با بیان اینکه مبارزات امام خمینی (ره) یک گام عملی در راستانی تحقق فرج امام زمان (عج) بود، گفت: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز نهضت امام خمینی و با هدف تعجیل در ظهور امام زمان (عج) قیام کرد.

وی انتخاب رهبرمعظم انقلاب ازسوی مجلس خبرگان رهبری را یک حرکت ستودنی و فراموش نشدنی دانست و افزود: خطر تکرار انحرافی که بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) به وجود آمد در ایران وجود داشت، اما کاری که خبرگان رهبری با انتخاب امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب در سال ۶۸ انجام دادند به اندازه‌ای مهم بود که حاج احمد آقا خمینی به رهبر انقلاب می‌فرماید، کاری که خبرگان رهبری انجام داد بزرگترین تسکین وآرامش برای ما بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین از افزایش اجاره بهای غیر معقول مسکن انتقاد کرد و گفت: خانواده‌های بسیاری در پرداخت اجاره بها مشکل دارند و باید به دیگر رحم کنیم تا خداهم به ما رحم کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات