۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۱۲۷۴
امام جمعه کرمانشاه:

مشکلات اقتصادی نباید موجب فراموش شدن دستاوردهای انقلاب شوند

مشکلات اقتصادی نباید موجب فراموش شدن دستاوردهای انقلاب شوند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز شاهد بدی وضعیت اقتصادی در کشور هستیم با این وجود نباید اجازه دهیم این مشکلات باعث فراموش شدن دستاوردهای انقلاب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: گستره انقلاب اسلامی ایران امروز دنیا را در نوردیده است که این را باید معلول ایمان و تزکیه نفس امام راحل دانست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مکتب امام خمینی(ره) وحدت را در جهان اسلام زنده کرد و نهضت مبارزه با استعمار و استکبار در جهان اسلام را پایه گذاری و تقویت کرد و این امر را در هشت سال دفاع مقدس به عینه دیدیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب شاهد وجود اسلام آمریکایی در کشور بودیم، اسلامی که مورد اقبال و پذیرش غربی ها و اروپایی بود ولی با پیروزی انقلاب اسلام ناب محمدی بر کشور حاکم شد و همین امر ریشه عداوت و دشمنی معاندان شده است.

آیت الله علما اظهار کرد: امام راحل(ره) اسلام ناب محمدی به معنای احساس مسئولیت نسبت به فلسطین و محرومان و مظلومان و دیگر تحولات اسلام است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: اسلام ناب محمدی(ص) یعنی اسلامی که در برابر ستم و ظلم قرار بگیرد همانطوری که این انقلاب سالیان متمادی است که در مقابل زورگویان و دشمنان مسلمین با صلابت ایستاده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: امام راحل در طول تمام دروان مبارزاتش هرگز کاری خلاف عقلانیت و معنویت انجام نداد، به همین خاطر در پایان وصیت نامه اش نوشت با دلی آرام و مطمئن به پیشگاه خداوند می روم و این خیلی مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: خوشبختانه سوژه ها و موارد بسیاری در کشور داریم که نیازمند تبیین هستند بنابراین انتظار همه ما از رسانه ها این است که در این باره بی تفاوت نباشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امروز شاهد بدی وضعیت اقتصادی در کشور هستیم با این وجود نباید اجازه دهیم این مشکلات که قابل حل هستند زمینه برای فراموش شدن دستاوردهای انقلاب شوند.

آیت الله علما افزود: هر آنچه که امامین انقلاب گفته و می گویند ریشه در اصول دین و قرآن دارد و باید بدان ها عمل کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن پانزدهم خردادماه، سالروز قیام ملت ایران علیه نظام پهلوی گفت: 15 خرداد به فرموده امام راحل مبدا و منشأ انقلاب اسلامی است لذا باید در یادآوری و حفظ این روز مهم در تاریخ سیاسی این انقلاب کوشا باشیم./1400/

ارسال نظرات