۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۷۱۱۳۰۱

رعایت پروتکل ها بهداشتی همچنان باقی است

رعایت پروتکل ها بهداشتی همچنان باقی است
سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه امروز نخستین روز پس از دوران همه‌گیری کرونا است که مرگ ومیر کرونایی نداشتیم، اما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان پا برجا است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، پدرام پاک آیین روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: مصوبه جدیدی در مورد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداریم و از مردم می‌خواهیم همچنان ماسک بزنند و موارد بهداشتی را تا پایان دوران همه‌گیری کرونا و برگزاری جشن شکست کرونا رعایت کنند.

وی اظهار داشت: امروز پس از بیش از دو سال از شیوع کرونا، برای نخستین بار مرگ و میر ناشی از این بیماری به صفر رسید و به وزیر بهداشت و ملت ایران تبریک می‌گویم.

پاک آیین تصریح کرد: شهدای زیادی به عنوان مدافع سلامت برای مقابله با این بیماری منحوس در مراکز درمانی تقدیم جامعه شد و ملت با سیستم نظام سلامت همکاری کردند و با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این موفقیت حاصل شد.

سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایطی که کشورمان در تحریم ناجوانمردانه آمریکا است و اجازه مبادلات بانکی را برای ورود واکسن نمی‌دادند، دانشمندان ایرانی در داخل کشور واکسن کرونا تولید کردند و پوشش وسیع واکسیناسیون باعث شده کرونا تحت کنترل در آید و اولین روز بدون فوتی ثبت شد.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از رعایت کنند تا با همراهی و همدلی یکدیگر جشن بزرگ شکست کرونا را در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم.

ارسال نظرات