۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۱۱۳۲۶

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد به مناسبت سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد به مناسبت سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیامی سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران در رهگذار پر فراز و نشیب تاریخ مقاومت خود در برابر جور و استبداد و بی عدالتی با پیروی از بزرگ مردی از سلاله اولیا، گام در مسیر ایستادگی، آزادی خواهی و استقلال طلبی نهاد و با رهبری حکیمانه پیر فرزانه و مرشد الهی خود با تقدیم شهیدان گلگون کفن؛ لاله‌های سرخ فتح و پیروزی را در دشت زیبای ایران اسلامی به شکفتن واداشت و پرچم حکومت اسلامی را در سرزمین حق جویان و شیعیان امام علی(ع) به اهتزاز درآورد و دیگر بار احیا نمود.

همه ساله ۱۵ خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی است.

امام خمینی (ره)؛ آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی ملت ایران اسلامی، که اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه و شهدای والامقام پانزدهم خرداد پیوندی ماندگار دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز با همدلی و وحدت، دشمنان را چون همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵خرداد را محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا...خامنه ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نمایم و از مردم متدین و انقلابی استان لرستان و شهر خرم آباد در مراسم هایی که به همین مناسبت برگزار می گردد شرکت فرمایند.

 از درگاه خداوند متعال، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را در تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخواست می نمایم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات