۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۱۱۳۳۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ابراز کرد؛

ایجاد انحراف در دین؛ هدف اصلی ساخت فیلم های حاوی توهین به مقدسات

ایجاد انحراف در دین؛ هدف اصلی ساخت فیلم های حاوی توهین به مقدسات
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی گفت: هدف از تولید محصولات سینمایی ضد شعائر و ارزش‌ ها در توهین به مقدسات بیانگر مبارزه آشکار دشمن با اعتقادات و انحراف از مسیر دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی جمعه شب در سومین شب از جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان گفت: امروز اگر دشمن با کمک عوامل داخلی خود به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان فیلم ضربه می‌زند هدف اش انحراف از مسیر دین است.

وی با تاکید براین کلام شهید همت که ببینید دشمن کجا را هدف ضربه خود قرار داده است، گفت: افتضاح برخی هنرمندان در جشنواره‌های خارجی بیانگر امام هراسی و ترس دشمن از ارتباط مردم با امام رضا (ع) است که آن‌ها را زشتی و فساد دور می‌کند.

به گفته وی قصد آن‌ها از ساخت آثار موهن سلب اعتماد و اطمینان مردم به ایمان و دینداری و گرفتن مقدسات از آن‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ضربه افراد خودی به دین، انقلاب، مقدسات و ارزش‌ها ضربه مصداق حدیث امام رضا (ع) است که فرمود: «همراهی با دشمنان شیعه بدتر از فتنه دجال حادثه و دشمنی هولناک برای شیعیان در آخر الزمان است.

حجت‌الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه دشمنی و مخالفت با نظام نیز نه تنها دشمنی سیاسی بلکه دشمنی با اعتقادات است، گفت: دشمن امروز جنگ احزاب را برای مقابله با انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقدسات به راه انداخته است تا مردم را از مسیر اصلی خارج و منحرف کند.

به گفته وی هم صدایی برخی با دشمن در مبارزه همه جانبه با انقلاب، امام راحل، شهدا و مقدسات برای انحراف از مسیر است که حتی تا روز ظهور و پس از آن مبارزه ادامه دارد.

لازم به ذکر است، رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که هر سال در دهه کرامت «روز اول ذی‌القعده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۱۱ ذی‌القعده روز میلاد موفور السرور امام رضا (ع)» در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی و به همت موسسه خادمان حضرت رضا (ع) در کاشان که اعضای آن از خادمیاران رضوی هستند از ۱۱ تا ۲۲ خرداد در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با هدف ایجاد روحیه نشاط معنوی و شادابی اجتماعی، عرض ارادت و توسل به فرزندان موسی بن جعفر (ع)، ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت فرهنگ علوی و سیره رضوی در قالب هشت همایش تخصصی، آیین افتتاحیه، مراسم اختتامیه، جشن ملی زیر سایه خورشید، اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و هشت غرفه محتوایی ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات