۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۱۱۴۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم اجرای طرح تبلیغ عقلانی امر به معروف و نهی از منکر در کاشان

لزوم اجرای طرح تبلیغ عقلانی امر به معروف و نهی از منکر در کاشان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم اجرای طرح تبلیغ عقلانی امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و با حضور روحانیون مبلغ در کاشان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار رئیس اداره و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: مسئول در نظام جمهوری اسلامی با وجود کمبود‌ها براساس واقعیت‌ها برای خدمت به مردم و نظام تلاش کند.

وی تبلیغ رسالت الله را وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و با بیان اینکه امام خمینی (ره) در عصر امروز بزرگترین مبلغ رسالت الله بود، افزود: عدم خشیت از دیگران در وجود امام راحل متبلور بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به اهل بیت (ع) توسل داشت و از هیچکس ترس و واهمه‌ای نداشت، اظهار داشت: نهضت امام خمینی (ره) با توسل به امام رضا (ع) شروع شد.

وی افزود: همانگونه که حضرت ابراهیم هنگام پرتاب به درون آتش به پنج تن آل عبا توسل کرد، امام خمینی (ره) فرزند حضرت ابراهیم نیز با توکل به خدا که پشتوانه آن توسل به اهل بیت (ع) بود نهضت خود را آغاز کرد و به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر جدی گرفتن تبلیغ رسالت الله به ویژه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تبلیغ رسالت الله باید برمحور قرآن و عترت و بصیرت باشد، از این رو امام خمینی (ره) در پیام خود خطاب به ائمه جماعت می‌فرماید، مسجد را تبدیل به مدرسه قرآن و حدیث کنید.

وی به لزوم اجرای طرح تبلیغ عقلانی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان تأکید کرد و با اشاره به اینکه این طرح با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کاشان با استفاده روحانیون مبلغ و خواهران مبلغه در کاشان اجرا خواهد شد، افزود: اجرای این طرح در اصفهان ۹۷ درصد موفقیت آمیز بوده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات