۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۱۱۴۵۲
خانم فنائیان مطرح کرد؛

گزارشی از روند فعالیت های دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان

گزارشی از روند فعالیت های دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان
اصفهان - فنائیان به ارائه گزارشی از روند فعالیت های دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان پرداخت و گفت: دانش آموزان این دبیرستان در کاشان نیاز به مدرسه‌ای ایمن دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، فهیمه فنائیان صبح امروز در دیدار کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کاشان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: دبیرستان معارف اسلامی صدرا کاشان با کمبود نیروی آموزشی روبرو است و نیاز به حمایت و نیروی آموزشی دارد.

به گفته وی نزدیک به یکصد نفر دانش آموز در سه پایه نهم، دهم و یازدهم در قالب ۵ کلاس در دبیرستان معارف اسلامی صدرا کاشان مشغول به تدریس هستند.

فنائیان گفت: دانش آموزان نخبه دبیرستان صدرا کاشان نیاز به مدرسه‌ای در خور شأن و ایمن دارند.

وی تعلیم و تربیت از منظر اسلام، دستیابی به مکارم اخلاقی، حرکت به سوی صراط مستقیم و قرب الهی را از مهمترین اهداف دبیرستان صدرا اعلام کرد و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید معظم له مبنی بر کادرسازی در عرصه‌های فرهنگی و ایجاد شرایط مناسب و مساعد برای پاسخ به نیاز‌های فرهنگی و دینی نسل نوجوان و جوان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تأسیس شد.

به گفته وی مدارس علوم و معارف اسلامی با اهتمام به مبانی و ارزش‌های والای اسلامی و با برنامه ریزی اصولی و منسجم بستر مناسبی را برای تحقق این هدف متعالی فراهم کرده تا پاسخگوی نیاز‌های مشتاقان و محبان معارف قرآن و اهل بیت(ع) باشد.

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان یادآور شد: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است برای تحصیل دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است، مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله مؤسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی «علوم و معارف اسلامی» در زیر شاخه ادبیات دانش آموز می‌پذیرد، این مدارس از سال ۶۱ با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیرو‌های متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات