۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۱۱۵۹۳

تسلیت نمایندگان بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه به خانواده‌های داغدیده متروپل

تسلیت نمایندگان بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه به خانواده‌های داغدیده متروپل
پیرو دستور مدیر محترم حوزه های علمیه، نمایندگانی از سوی آیت الله اعرافی، جهت تسلای خاطر بازماندگان حادثه متروپل عازم آبادان شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیرو دستور مدیر محترم حوزه های علمیه نمایندگانی از سوی ایشان، جهت تسلی خاطر بازماندگان حادثه متروپل عازم آبادان شدند و با جمعی از خانواده های داغ دیده دیدار و ابراز همدردی کردند.

در این دیدار که با حضور امام جمعه محترم، مدیر حوزه های علمیه استان، دبیر بنیاد خیرین استان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولین استانی انجام شد، خانواده بازماندگان ضمن تشکر از حسن توجه آیت الله اعرافی خواستار پیگیری حقوقی جهت برخورد با خاطیان و مقصران این حادثه شدند.

پیرو دستور آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه‌های علمیه به بنیاد خیرین برای ورود به مسأله آبادان، مدیرعامل بنیاد برنامه ای را ترتیب دادند و بنا بر این شد که تعدادی از بزرگان حوزه علمیه استان و نمایندگانی از بنیاد خیرین حوزه های علمیه ضمن ابلاغ تسلیت برای سرسلامتی به دیدار بعضی از خانواده های محرومی که کمتر مورد تفقد قرار گرفته اند بشتابند که خانواده های مصیبت دیده نیز ضمن تقدیر از حضور نمایندگان حضرت آیت الله اعرافی در آبادان، پیگیری و دستور به مقامات قضایی جهت برخورد قاطع با مسببین فاجعه آبادان را خواستار شدند.

گفتی است که بنیاد خیرین حوزه های علمیه که مهم‌ترین رسالت خود را دفع محرومیت از نقاط محروم کشور با استفاده از ظرفیت اعتماد خیرین به حوزه می داند از مدت ها قبل در نقاط مختلف محروم استان خوزستان فعالیت دارد.

ارسال نظرات