۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۱۱۷۲۹
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

جمع آوری ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره در کاشان

جمع آوری ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره در کاشان
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده کاشان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مردم شهرستان کاشان ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، میزان زکات جمع آوری شده شهرستان کاشان را ۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات توسط اداره زکات کاشان و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط اداره زکات راوند کاشان جمع آوری شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۱ میلیارد و ۹۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در بخش برزک کاشان، یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال در بخش نیاسر، ۲ میلیارد و ۸۲۶ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال در بخش قمصر و ۹۱۷ میلیون و ۲۴۰ هزار در بخش مرکزی شهرستان کاشان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام سهراب زاده مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان، مؤسسه خیریه مهر پدری، کمیته امداد امام، خیریه سالمندان گلابچی، خیریه آسایشگاه معلولین امیرکبیر، آبشارعاطفه ها، مؤسسه خیریه مودت، مؤسسه خیریه نابینایان باران و انجمن خیریه نور ایتام کاشان را از جمله مؤسسات و مراکز دارای مجوز جمع آوری زکات فطره کاشان برشمرد.

به گفته وی این میزان فطره توسط ۸۲ مؤسسه دارای مجوز و ۱۷۵ پایگاه‌های اخذ زکات فطره در سطح شهرستان کاشان جمع آوری شده است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان گفت: زکات فطره جمع آوری شده در شهر‌ها و روستا‌های تابعه شورای زکات شهرستان کاشان صرف امور محرومین همان شهر و روستای جمع آوری زکات فطره شده است.

حجت الاسلام سهراب زاده زکات جمع آوری شده سال گذشته را ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از افزایش ۴۰ درصدی زکات فطره در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: از ۱۸ میلیارد ریال زکات فطره جمع آوری شده امسال در شهرستان کاشان، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن زکات عام و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زکات سادات است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات