۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۰۵۱۴۳
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

توزیع نزدیک به ۵ هزار دست پوشاک بین نیازمندان

توزیع نزدیک به ۵ هزار دست پوشاک بین نیازمندان
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده از توزیع بیش از ۴ هزارو ۸۰۰ دست پوشاک زنانه و مردانه به ارزش ۷ میلیارد ریال بین نیازمندان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک میلاد یا سعادت امام زمان (عج)، با تجلیل از تولید کنندگان خیر روستای قه مقیم تهران گفت: تعدادی پوشاک از سوی خیرین و تولید کنندگان پوشاک روستای قه از توابع شهرستان کاشان به شورای زکات این شهرستان تحویل داده شده است.

وی افزود: خیرین و تولید کنندگان روستای قه از توابع شهرستان کاشان این میزان پوشاک را برای عید نوروز خانواده‌های بی بضاعت و نیازمندان شهرستان کاشان و توابع اختصاص دادند و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی ارزش ریالی این میزان پوشاک را بالغ بر ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۰۰ دست از لباس‌ها مردانه و ۲ هزار و ۴۰۰ دست مابقی لباس‌ها زنانه است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان یادآور شد: سال گذشته نیز با کمک تولیدکنندگان خیر روستای قه ۳ هزار دست لباس به ارزش ۳ میلیارد ریال در بین محرومین جامعه توزیع شده است.

حجت الاسلام سهراب زاده با اشاره به اینکه شورای زکات شهرستان برنامه‌های جهادی خوبی را در آستانه شب عید برای کمک به محرومین جامعه انجام داده است، گفت: ائمه جمعه یکی از خطبه‌های نماز جمعه را به موضوع پرداخت زکات و کمک به نیازمندان اختصاص دهند.

به گفته وی ائمه جمعه شهر‌های تابعه کاشان با همکاری شورای زکات شهرستان برای جمع آوری کمک به نیازمندان جامعه از تریبون نمازجمعه برای فرهنگ سازی و جمع آوری زکات استفاده کنند.

لازم به ذکر است شورای زکات در ۷ شهر شهرستان کاشان و ۴۸ روستا تابعه آن در زمینه کمک به محرومین و طرح‌های عام المنفعه فعالیت دارند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات