۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۷۰۰۲۴۷
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

جمع آوری ۶۱ میلیارد ریال زکات در شهرستان کاشان

جمع آوری ۶۱ میلیارد ریال زکات در شهرستان کاشان
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده از جمع آوری ۶۱ میلیارد ریال زکات در شهرستان کاشان طی ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال زکات در کاشان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده بعد از ظهر امروز در شورای زکات شهرستان کاشان گفت: مردم شهرستان کاشان در ۹ ماه امسال ۶۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند که این میزان نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از ۶۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی مردم شهرستان کاشان، ۲۴ میلیارد ریال متعلق به اداره زکات منطقه راوند کاشان و ۳۷ میلیارد ریال مابقی توسط اداره زکات کاشان جمع آوری شده است.

به گفته وی زکات جمع آوری شده برای تهیه بسته‌های معیشتی، سبد‌های کالا، جهیزیه، مسکن و پروژه‌های عامه المنفع در شهرستان کاشان هزینه شده است.

حجت الاسلام سهراب زاده یادآور شد: در بخش شجره طیبه نیز ۷ هزار لیتر گلاب و عرقیجات، ۸۰۰ اصله درخت پسته و انار و گردو در منطقه آبشیرین و سن سن و درختان «به» درمنطقه برزک در قالب زکات مستحبی دریافت شده است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان همچنین از اختصاص ۳۷ هزارمتر مربع اراضی گل محمدی در بخش برزک و قمصر به صورت مادام العمر به امر زکات خبرداد و افزود: درآمد حاصل از اراضی گل محمدی اختصاص داده شده به شجره طیبه در این دو منطقه به شورای زکات بخش قمصر و برزک اختصاص داده می‌شود./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات