۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۷۶۲۶
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

جمع آوری بیش از ۲۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در کاشان

جمع آوری بیش از ۲۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در کاشان
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال زکات واجب و مستحبی در شهرستان کاشان جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده پیش ظهر امروز در نخستین جلسه شورای زکات شهرستان کاشان گفت: از این مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای جهیزیه، حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای معیشت محرومین و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه دارو و کمک هزینه تحصیلی نیازمندان جامعه هزینه شده است.

وی زکات فطریه جمع آوری شده امسال در شهر کاشان را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و بخش راوند کاشان را ۲ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: زکات فطریه توسط شورای زکات جمع آوری می‌شود.

حجت الاسلام سهراب زاده زکات مستحبی جمع آوری شده شهر کاشان در سال جاری را ۱۱ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال و زکات واجب را ۲۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال زکات واجب و مستجبی در شهر کاشان و ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون در راوند کاشان جمع آوری شده است.

به گفته وی از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال زکات واجب و مستحبی در شهرستان کاشان جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان یادآور شد: در ۶ شهر و ۴۸ روستای شهرستان کاشان شورای زکات تشکیل شده است و زکات‌های واجب و مستحبی را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود: با اجرای طرح شجره طیبه ۴۰۰ اصله درخت پسته و انار در آبشیرین و جوشقان به صورت مادام العمر و حدود ۳۷ هزار متر اراضی گل محمدی در برزک و قمصر و یکصد اصله درخت در برزک به شجره طیبه اختصاص داده شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات