۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۵۷۹
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

جمع آوری ۳۳ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در کاشان در سال ۹۹

جمع آوری ۳۳ میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در کاشان در سال ۹۹
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده از جمع آوری بیش از۳۳میلیارد ریال زکات در شهرستان کاشان در سال گذشته خبرداد و گفت: کاشان سال گذشته ۳۱ درصد درآمد زکات استان اصفهان را دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده پیش ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران مجموع درآمد زکات استان اصفهان را بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شهرستان کاشان بیش از ۳۳ میلیارد ریال از این مبلغ را جمع آوری کرد.

وی از کسب رتبه نخست شهرستان کاشان در جمع آوری زکات در استان اصفهان خبرداد و گفت: شهرستان کاشان سال گذشته ۳۱ درصد از کل درآمد زکات استان اصفهان داشته است.

حجت الاسلام سهراب زاده ادامه داد: از مبلغ ۳۳ میلیارد و ۵۱۸ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۱۵۷ ریال زکات جمع آوری شده اداره کاشان و راوند در سال گذشته، ۸۰ درصد زکات واجب و ۲۰ درصد زکات مستحبی است.

به گفته وی از این مبلغ بیش از ۸ میلیارد ریال زکات نقدی و نزدیک به ۲۵ میلیارد ریال کالای امدادی است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان یادآور شد: تمامی زکات جمع آوری شده در شهرستان کاشان در محل جمع آوری زکات برای معیشت محرومین، تهیه دارو، تهیه جهیزیه، پوشاک، سبد کالا و ساخت مسکن محرومین هزینه شده است.

وی همچنین از تشکیل شورای زکات در منطقه کاشان خبرداد و افزود: در حال حاضر در ۶ شهر و ۴۸ روستای تابعه شهرستان کاشان شورای زکات تشکیل شده است و زکات‌های واجب و مستحبی را جمع آوری می‌کنند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات