۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۱۱۷۳۷
امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان با تمام توان برای مردم کار کنند / بر اساس برنامه ریزی وعده بدهیم

مسئولان با تمام توان برای مردم کار کنند / بر اساس برنامه ریزی وعده بدهیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسئولان باید تا جایی که می توانند عمل کنند و اگر کاری در حد توان و امکانات مسئولی نیست، وعده دروغین ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز به همراه مدیران و مسؤولان استانی با مردم کیهانشهر کرمانشاه دیدار کرد و از نزدیک، مشکلات این محله را مورد بررسی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: مسئولان باید تا جایی که می توانند عمل کنند و اگر کاری در حد توان و امکانات مسؤولی نیست، وعده دروغین ندهد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: تأکید همیشگی مقام معظم رهبری به مسئولان این است که همواره خدمتگزار باشند و این وظیفه همه ماست که با افتخار به این مردم بزرگ خدمت کنیم، لذا برای رسیدن به مطلوب باید مردم هم پیگیر کارها باشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در درون خود خدمتگزاری به مردم را ترویج می نماید، لذا باید با همین روحیه خدمتگزاری مسئولیتی را قبول کرد.

وی تصریح کرد: باید امکانات دولت را درنظر داشت و با توجه به امکانات دولت برنامه ریزی نمود و به مردم وعده داد.

گفتنی است، در این دیدار مدیران دستگاه های پیش گفته با استماع اظهارات و درخواست های مردم و حسب دستور آیت الله علما، قول رسیدگی به درخواست های مردم را در اسرع وقت اعلام داشتند./1400/

ارسال نظرات