۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۷۱۱۷۷۶

بازدید میدانی سردار موحد از نمایشگاه بهشت کرامت

بازدید میدانی سردار موحد از نمایشگاه بهشت کرامت
فرمانده سپاه استان قم گفت: اقدامات خودجوش و آتش به اختیارِ فرهنگی، چهره شهر قم را همانطور که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، نشان خواهد داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در بازدید از نمایشگاه بهشت کرامت که به همت کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه فرهنگی ۱۹ و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در فضای باز بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین برگزار شده است گفت: قطعا اقدامات خودجوش و آتش به اختیارِ فرهنگی هست که می‌تواند چهره شهر را همانطور که مورد نظر حضرت آقا هست، نشان دهد.

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عرض خداقوت به برگزار‌کنندگان نمایشگاه بهشت کرامت افزود: ما به عنوان سپاه استان و نیز قرارگاه فرهنگی ۱۹دی، با تمام ظرفیت، از چنین حرکات و برنامه‌های فرهنگی، حمایت خواهیم کرد.

وی در پایانِ این بازدید و گفتگو با غرفه‌داران این نمایشگاه، ضمن ابراز امیدواری از شاهد بودن تحولات بهتر و بیشتر در حوزه فرهنگی - اجتماعی گفت: ان شاءالله پیگیری خواهیم کرد تا با ایجاد ساختمان فرهنگی در فضای بوستان و نیز ساخت سرویس بهداشتی، خدمات رسانی بهتری به شهروندان منطقه داشته باشیم.

گفتنی است نمایشگاه "بهشت کرامت" که دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را به نمایش گذاشته است، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین واقع در شهرک شهید زین‌الدین افتتاح و همه روزه تا روز میلاد امام رضا علیه‌السلام، پذیرای بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

ارسال نظرات