۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۶۹۱۲۴۶

یادواره شهدای محله دورشهر قم با حضور مسئولان استانی برگزار شد

یادواره شهدای محله دورشهر قم با حضور مسئولان استانی برگزار شد
یادواره شهدای محله شهیدان فاطمی به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین در محله دور شهر با حضور چند تن از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، یادواره شهدای محله شهیدان فاطمی (دورشهر) قم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس شامگاه دیروز، جمعه 9 مهرماه به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین علیه السلام در محله شهیدان فاطمی و با حضور امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهندس امراللهی و مهندس مولایی و سرکار خانم نیازمند از اعضای شورای اسلامی شهر قم و سردار موحد، جانشین سپاه علی بن ابیطالب قم برگزار شد.

پس از قرائت زیارت عاشورا، اجرای سرود و پخش کلیپ، جناب سرهنگ حاج تقی جعفری از فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطرات دفاع مقدس و رزمندگان و شهدا پرداخت و در سخنانی بر لزوم ادامه دادن راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنان تاکید کرد گفت: شهدا برای فرمان امام و بخاطر اسلام جانشان را تقدیم کردند؛ شهدای ما زنده‌اند و ما می‌توانیم به شهدا متوسل شویم و از آنان برای ادامه این راه مدد بگیریم.

پس از بیان خاطرات دفاع مقدس، سردار موحد جانشین سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام به بیان مطالبی در خصوص اهمیت برگزاری یادواره شهدا و لزوم ادامه راه شهدا پرداخت و گفت: دشمن در جنگ تحمیلی دو چیز را محاسبه نکرده بود، فرماندهی حضرت امام و حضور و مقاومت مردم؛ دفاع مقدس دستاوردهای مادی، نظامی و معنوی بیشماری برای ما داشت که از جمله این دستاوردها می‌توان به دستیابی به صنایع علوم نظامی و تجهیزات پیشرفته، پیشرفت در حوزه دفاعی، افزایش قدرت بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح اشاره کرد.

 

آ / یادواره شهدای محله فاطمی استان قم با حضور مسئولان استانی برگزار شد

در ادامه این برنامه مرثیه سرایی و مداحی توسط مداح اهلبیت حاج عباس حیدرزاده برگزار شد و در پایان، حجت الاسلام احمد پناهیان در سخنانی گفت: اصلی‌ترین مسأله دفاع مقدس فرماندهی حضرت امام بود؛ در این سال‌ها متأسفانه در فضای مجازی شبهه‌هایی در موضوعات مرتبط با ولایت و رهبری نظام پدید آمده است.

جنگ تمام عیار برای تحقق حاکمیت شیطان در دنیا

وی با اشاره به جنگ بیوسایبرنتیک فعلی تصریح کرد: کسینجر صریحا اعلام کرد کووید 19 برای ایجاد نظم نوین جهانی ایجاد شده؛ اساسا حاکمیت کشورها بویژه اقتصاد و سیاست کشورها را نشانه گرفته و این یعنی یک جنگ تمام عیار برای تحقق حاکمیت شیطان در دنیا.

این خطیب کشوری ضمن یادآوری اینکه یادواره شهدا صرفا برای پاسداشت زمان دفاع مقدس نیست خاطرنشان کرد: ادامه راه شهدا با ادامه دادن این مبارزه است و مراسمات یادواره شهدا در کشور، بخاطر شرایط کرونایی تقریبا تعطیل شده و از طرفی ما نیاز داریم به این یادواره ها تا در این جنگ نابرابر مقابل دشمن مقاومت کنیم؛ ما خرمشهرها در پیش داریم و خیلی از حوزه های ما در دستان دشمن است که باید آنها را آزاد کنیم.

وی همچنین به 14 میلیون مقاله نوشته شده توسط اندیشمندان غربی با موضوع افول آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: تصور نمی‌کنم برای نبرد نهایی با اسراییل خیلی فرصت داشته باشیم و ما قبل از ظهور امام زمان ارواحنا فداه باید اسراییل را نابود کنیم؛ دشمن برای حکمرانی‌اش در عالم می‌جنگد و ما هم برای دولت مهدوی می‌جنگیم.

 

آ / یادواره شهدای محله فاطمی استان قم با حضور مسئولان استانی برگزار شد

این مملکت با مدیریت رهبرانش زنده است

حجت الاسلام پناهیان در رابطه با عده‌ای که در سال‌های 61 تا 67 امام را مجبور به پذیرش قطعنامه کردند، گفت: آقای روحانی دو سال قبل گفت: ما در زمان جنگ در مجلس جلسات مخفیانه به مدت سه سال برای اتمام جنگ داشتیم؛ سپاه علی علیه السلام را خلع سلاح کردند و می‌توان گفت اشعث ها در دفاع مقدس ما یک جریان بودند و با این وجود، ببینید حضرت امام چگونه یک تنه جنگ را مدیریت کرد.

وی در رابطه با نقش فرماندهی رهبرانقلاب در دوران پسا جنگ تحمیلی عنوان کرد: در قضیه کرونا بعضی یقه ولایت را می‌گیرند! در این جنگی که ظاهرش بیولوژیکی است روز اول رهبرانقلاب گفتند ستاد کل نیروهای مسلح به این موضوع ورود پیدا کند و فرماندهی این میدان را به دست بگیرد؛ ستاد کل وارد نشد و کار بدست دولت معلوم الحال قبل افتاد و امر رهبری زمین ماند؛ امیرالمومنین علیه السلام فرمود: امیر وقتی اطاعت نشود چه امیری است!

فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین دورشهر در پایان افزود: در جهاد تبیین با قدرت ورود کنیم و دستمان را پر کنیم؛ اگر قرار است در این میدان تبیینی کار کنیم، آموزش لازم داریم تا امام جامعه بتواند به ما تکیه کند.

ارسال نظرات