۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۱۱۷۸۱

کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» منتشر شد

کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» منتشر شد
رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» در این نمایندگی تهیه و توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا از اصفهان، کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» هفتمین کتاب از سلسله کتاب‌های پرسمان دینی است که به قلم حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم شهباز از کارشناسان گروه اخلاق و تربیت اسلامی نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی و مؤلف چندین کتاب در حوزه اخلاق و تربیت دینی است که با نگاهی تازه به مسئله تربیت جنسی منتشر شد.

چاپ نخست کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» در ۱۷۲ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه به بهای ۴۲ هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

حجت الاسلام محمد علیجانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره کتاب «پرسمان حیا و مسائل جنسی» گفت: سؤالات و شبهات، با توجه به گستره و محتوای سؤالات به قسمت‌های زیر قابل تقسیم است: اول فلسفۀ آفرینش غریزۀ جنسی ، دوم محرک‌های جنسی از جمله نگاه، پورن و خیال‌پردازی جنسی، کنترل غریزه، خانواده، تربیت جنسی فرزندان، انحرافات جنسی در موضوعات، ارتباطات نامشروع، خودارضایی، زنا و همجنس‌گرایی؛ بنابراین مطالب کتاب به همین ترتیب در شش فصل آماده و تدوین شده است.

وی ادامه داد: این کتاب در نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تهیه و تنظیم شده و عهده‌دار پاسخگویی به بخش کوچکی از این سؤالات است که از متن جامعه جوشیده و همۀ آن‌ها واقعی است، امید که چراغی باشد پیش‌روی طالبان علم و دانایی و جویندگان سعادت و فرزانگی و گام کوچکی در شکل‌گیری صحیح تربیت جنسی آحاد جامعه باشد.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان اظهار کرد: به امید روزی که تک‌تک فرزندان این مرزوبوم در سایۀ آموزه‌های ناب دینی به درک صحیح و شناخت کامل از این غریزه و نگرش صحیح و مثبت به آن دست یافته و توانایی لازم برای هدایت و کنترل و استفاده از آن در مسیر رشد و شکوفایی دنیوی و اخروی را به دست آورند تا شاهد شکل‌گیری «تربیت جنسی» از منظر اسلام باشیم.

ارسال نظرات