۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۱۸۲۶
امام جمعه ملبورن استرالیا:

سازمان ملل برای دفاع از مقدسات مذهبی نقش خود را ایفا کند

سازمان ملل برای دفاع از مقدسات مذهبی نقش خود را ایفا کند
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی خواستار ایفای نقش سازمان ملل در دفاع و جلوگیری از توهین به مقدسات دینی ادیان بویژه اسلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این کشور در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مرکز اسلامی العصر ملبورن برگزار شد، خطاب سازمان ملل گفت: برای دفاع از مقدسات مذهبی بویژه دین مبین اسلام شد.

وی توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط برخی از افراد سیاسی حزب حاکم درهند را به شدت محکوم کرد و بیان داشت: نهادهای جهانی حقوق بشر از جمله سازمان ملل برای دفاع از حقوق مذاهب به ویژه مقابله با پدیده شوم اسلام‌هراسی در جهان که توسط آمریکا و اسرائیل رهبری و هدایت می شود، اقدام کند.

این روحانی استرالیایی فرا رسیدن ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی رضا علیه السلام را به موالیان آن حضرت و شیعیان جهان تبریک و تهنیت گفت و ابراز داشت: باید از منویات این امام همام سلام لله علیه پیروی کرد تا بتوانیم به سعادت و کمال واقعی انسانی برسیم.

وی افزود: باید نسل جوان را با اصول اسلامی و آرمانهای مذهب آشنا سازیم و آنان را به پیروی از پیامهای قرآن حکیم سوق بدهیم.

امام جمعه ملبورن استرالیا با اشاره به این که باید نسل جوان را نسبت به توطئه دشمنان آگاه ساخت و به آنان گفت که دشمنان در صدد تخریب نسل جوان هستند اظهار داشت: جوانان پایه و ستون های محکم یک جامعه و ائنده یک کشور محسوب شده و به همین خاطر دشمن نگاه شیطانی به این نسل دارد.

وی با بیان این که باید با بهره مندی از منویات و رهنمودهای ائمه اطهار علیهم السلام بر چالش‌های پیش روی جامعه غلبه کنیم، خطاب به ملت های مسلمان جهان بویژه سران کشورهای اسلامی گفت: مقوله وحدت و اقدامات تقریبی را در بین ملت های مسلمان گسترش دهیم و از تفرقه و هرج و مرج اجتناب کنیم./988/

ارسال نظرات