۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۱۱۸۵۵
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

توهین به مقدسات ادامه جریان سلمان رشدی است

توهین به مقدسات ادامه جریان سلمان رشدی است
استاد حوزه و دانشگاه ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات مسلمین گفت: اگر در مقابل دشمنان خدا ضعف نشان بدهیم هیچ چیز از حقوق ما را باقی نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه ضمن محکوم کردن اهانت به مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: در آیه ای از آیات کریمه قرآن می فرماید به گونه ای باید قوی و قدرتمند باشید که دشمن خدا از شما بترسند و با این خوف که در دل دشمنان می اندازید ایجاد امنیت کنید.

وی ادامه داد: دشمنان اولیاء خدا که همان دشمنان منافع ما هستند هر چند وقت یک بار برای امتحان میزان ضعف و قدرت ما به مقدسات توهین می کنند و این داستان از سلمان رشدی شروع شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر درمقابل دشمنان خدا که قداست شکنی می کنند ضعف نشان دهیم چیزی از حقوق ما را باقی نخواهند گذاشت، ابراز کرد: دشمنان خدا به دنبال بردگی ما هستند و وقتی در مقابل دشمنی آن ها با خدا و اولیاء خدا بایستیم در واقع خودمان را آزاد کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه اگر در مقابل جسارت دشمنان خدا سکوت کنیم جرات از بین بردن ما را پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: با سکوت بردگی را برای خودمان خریده ایم لذا در مقابل توهین به مقدسات نباید ساکت ماند البته مردم ایران و مسلمانان دنیا بی احترامی به امام رضا (ع) را بر نمی تابند.

وی در پایان با اشاره به اهانت به ساحت مقدس امام الرئوف (ع) افزود: کسانی که به امام رضا (ع) توهین کرده اند هنرمند نیستند و توهین کردن هنر نیست.

ارسال نظرات