۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۱۹۰۹
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مسؤولان جهاد کشاورزی استان:

مدیریت جهادی و انقلابی نباید در شعار خلاصه شود/ضرورت نظارت جدی بر ذبح شرعی

مدیریت جهادی و انقلابی نباید در شعار خلاصه شود/ضرورت نظارت جدی بر ذبح شرعی
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه در مدیریت ها باید شاهد یک روحیه جهادی و انقلابی باشیم، گفت: این مدیریت نباید در شعار خلاصه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار سرپرست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان به مسأله شعار امسال اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری در شعار امسال به مسأله دانش بنیان بودن تولید و اشغال اشاره کردند، گفت: باید از ظرفیت های موجود در جهت دانش بنیان شدن تولید بهره گرفته شود.

وی بر ضرورت تلاش جهادی همه دستگاه ها و ارگان ها در جهت تحقق شعار امسال بر مبنای دانش بنیان شدن تأکید کرد و افزود: باید در همه حوزه ها مسأله دانش بنیان شدن مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امنیت غذایی خواسته همه کشورها و ملت ها است، خاطرنشان کرد: مسأله مهمی همچون امنیت غذایی با وابستگی سازگاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، خودکفایی و امنیت غذایی را دو مسأله مهم در کشور عنوان کرد و افزود: اگر در کنار امنیت غذایی، خودکفایی هم محقق شود ما به یک قدرت غذایی در دنیا خواهیم رسید.

وی با بیان این که ما باید در کنار خودکفایی و امنیت غذایی به قدرت غذایی هم فکر کنیم، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مسأله باید کشاورزی را دانش بنیان کنیم و از همه ظرفیت های موجود در این بخش به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه در آمد ارزی کشور در حوزه صادرات محصولات کشاورزی بسیار پایین است، بیان داشت: عرضه در این بخش مناست است اما از قدرت رقابت مناسب برخوردار نیستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله ذبح شرعی اشاره کرد و با بیان اینکه انتظار داریم نظارت ها در این بخش بیشتر و بهتر شود، افزود: ذبح شرعی برای ما خیلی مهم است و اگر ذبح شرعی در کشتارگاه ها انجام نگیرد دچار اشکال و حرام است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در مدیریت ها باید شاهد یک روحیه جهادی و انقلابی باشیم، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و انقلابی نباید در شعار خلاصه شود بلکه باید در عمل آن را مشاهده کرد.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید در کنار شعار انقلابی دادن و ترویج دینداری در عمل این گونه رفتار کرد، افزود: اگر همه این مسائل تنها در شعار خلاصه شود و در عمل چیز دیگری مشاهده شد جامعه آن را به حساب دین می گذارد و این ضررش بسیار بیشتر است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات