۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۱۱۹۱۶
حجت الاسلام مجتهدزاده در گفت‌وگو با رسا:

اساتید حوزه به وسیله سلاح «علم» و «تولید محتوا» با تهاجم فرهنگی مقابله کنند

اساتید حوزه به وسیله سلاح «علم» و «تولید محتوا» با تهاجم فرهنگی مقابله کنند
حجت الاسلام مجتهدزاده با ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت سیاسی اجتماعی بسیج اساتید، گفت: اساتید با سلاح «علم» و «تولید محتوا» با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.

حجت الاسلام علی اصغر مجتهدزاده معاون سیاسی اجتماعی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در گفت ‍و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به وظیفه نقش آفرینی اساتید در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: بسیج اساتید وظیفه دارد هم مطالب مهم سیاسی اجتماع را در اختیار اساتید قرار دهد و هم آثار و نوشته های عزیزان را نشر داده و در اختیار دیگران قرار دهد.

وی در ادامه افزود: ما هر چند ماه یک بار نشست‌ها و همایش هایی را برگزار می کنیم و انتظار داریم تا اساتید گرامی ما را یاری کرده و محتوا های لازم را در اختیار ما قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی برای مقابله با انقلاب اسلامی، چه در داخل و چه در خارج از کشور فعالیت های چشمگیری دارند.

حجت الاسلام مجتهدزاده در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان در جشنواره ای مثل کَن با آن پشتوانه صهیونیستی که دارند، علیه جمهوری اسلامی و نظام اسلامی کار می کنند و یا در جشنواره فجر انقلاب اسلامی یک شخصی حرف خلاف شرع بر زبان جاری می کند، باید بسیج اساتید در مقابل آنها موضع مناسبی گرفته و جواب های لازم به این گونه افراد داده شود.

وی ابراز کرد: برخی از سلبریتی ها نامه می نویسند و فعالیت های سیاسی ضد نظام و انقلاب اسلامی انجام می دهند و در صدد کمرنگ کردن ارزشرهای نظام هستند تا موجب ناامیدی مردم شوند، وظیفه اساتید گرامی است که دست به قلم شده و از اسلحه علم و تولید محتوا در مبارزه با این گونه تهاجمات فرهنگی استفاده کنند.

سعید چراغی

ارسال نظرات