۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۱۲۰۰۱
حمایت نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب از سخنان امام جمعه این شهرستان؛

هر گونه دکان داری به اسم عرفان مردود است

هر گونه دکان داری به اسم عرفان مردود است
کرمانشاه ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با انتشار پیامی از مواضع امام جمعه این شهرستان در مقابله به فرقه های منحرف حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی مرادی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه  اسلام آبادغرب با انتشار پیامی از مواضع امام جمعه این شهرستان در مقابله به فرقه های منحرف و مدعی عرفان در این شهرستان حمایت کرد.

بسمه تعالی

اینجانب به پیروی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) ائمه معصومین(ع)، حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله)، ضمن رد هر گونه دکان داری به اسم عرفان و شاگردپروری و احداث دستگاه به اصطلاح عرفانی، که در تقابل آشکار با سیره عملی بزرگان دین و انقلاب می باشد مراتب انزجار خود نسبت به داعیه داران عرفان و مبلغین آنها، که در حقیقت پرچمداران انحراف هستند را اعلام نموده و با تایید موضع قاطع و عالمانه حجت الاسلام و المسلمین زمانی موسوی، امام جمعه محترم شهرستان اسلام آبادغرب، نسبت به خطرات عضویت در این جریانات اعلام هشدار می نمایم.

ضمنا از تمام کسانی که درد دین داشته و تشنه معنویت هستند، به ویژه جوانان مومن و انقلابی، تقاضامندم، آیات قرآن کریم، سیره پیامبر اکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و امامین انقلاب را نصب العین و معیار عمل خویش قرار داده و از دنباله روی افراد شهرت طلب و تشنه قدرت، که خود را معیار شرع و واصل به تمامی مراتب عرفان معرفی نموده و جهت توجیه کم سوادی، انحرافات و اعمال مخالف با شرع خویش و فرار از پاسخگویی، دم از محبت و انکار عقل می زنند پرهیز نمایند. یقینا با توجه به تاکیدات مکرر قرآن کریم بر لزوم تعقل و تفکر، انکار عقل اولین گام به سوی ضلالت و گمراهی است./1400/

ارسال نظرات