۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۱۲۲۶۱
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تشکیل کارگروه ویژه مساجد و بقاع متبرکه کاشان

لزوم تشکیل کارگروه ویژه مساجد و بقاع متبرکه کاشان
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه ترمیم مساجد و بقاع متبرکه زیر نظر میراث فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع کارکنان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان، گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

وی در ادامه با تاکید بر ارتباط میراث فرهنگی و شهرداری کاشان با دفتر آیت الله محسن اراکی برای برگزاری دوره فقه شهرسازی، بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه ترمیم مساجد و بقاع متبرکه زیر نظر میراث فرهنگی تاکید کرد.

به گفته وی علاوه بر مرمت و بازسازی گنبد و بارگاه امامزادگان و آرامگاه علمای دینی و شهدای شاخص، شخصیت آن‌ها نیز برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هیئت امنای مساجد کاشان زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه فعالیت کنند، اظهار داشت: اداره اوقاف حکم هیئت امنای مساجد را پس از احراز صلاحیت مراجع قانونی و تاییدیه امام جماعت مسجد صادر کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به اینکه شخصیت محتشم کاشانی باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود، گفت: شخصیت محشتم کاشانی که از افتخارات این شهرستان است برای گردشگران داخلی و خارجی تبیین شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات