۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۱۲۴۱۶
رییس جمهور در اصفهان:

برای حل مشکل آب استان اصفهان برنامه داریم

برای حل مشکل آب استان اصفهان برنامه داریم
آیت الله رئیسی با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام از دهه شصت در اصفهان گفت: برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی اصفهان برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با اشاره به اهمیت همراهی مردم و دولت برای حل مشکلات استان اصفهان، گفت: اطمینان داریم که با کمک مردم و مسؤولان استان اصفهان و مدیریتی که همراهی مردم را به دنبال داشته باشد مشکلات اصفهان حل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در استان اصفهان طرح‌هایی وجود دارد که از دهه شصت ناتمام باقی مانده است و باید علت این موضوع بررسی بشود، اعتباراتی برای حل مشکلات استان در نظر گرفته شده است و اتمام پروژه‌های ناتمام که مردم از ان رنج می‌برند در دستور کار قرار دارد. استان اصفهان مشکلاتی دارد اما ظرفیت بسیار بالایی در این استان وجود دارد که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه استان اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است، تصریح کرد: استان اصفهان می‌تواند قطب علم و فناوری و گردشگری در کشور باشد، ظرفیت‌هایی نظیر نیروی انسانی کارآمد در این استان وجود دارد. مشکلات آب کشاورزی و آب شرب موجب رنجش مردم این استان شده است که دولت برای حل این مشکلات برنامه دارد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: سفر به استان‌ها برای آغاز طرح‌های جدید نیست اما عمده برنامه ما نهضتی برای به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام است، به دنبال تحقق این مسائل هستیم و امیدواریم خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم./۱۳۰۴/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات