۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۲۴۳۴
آیت الله ناصری در دیدار اعضای شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه:

اخلاص در اعمال گره‌گشای مشکلات کشور است

اخلاص در اعمال گره‌گشای مشکلات کشور است
اصفهان ـ آیت الله ناصری وجود اخلاص در اعمال را گره گشای مشکلات دانست و گفت: اخلاص در اعمال، گره گشای مشکلات مردم و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله محمد ناصری استاد اخلاق حوزه علمیه، ظهر امروز در دیدار با حجج اسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و تقوی اعضای شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه علمیه، با اشاره به خاطره‌ای از تشرف یکی از علمای بزرگ نجف در محضر امام زمان(عج) گفت: بزرگانی همچون مرحوم آیت الله شمس آبادی می فرمودند برای رفع مشکلات خود همواره به امام زمان(عج) توسل داشته باشید.

وی وجود اخلاص در اعمال را گره گشای مشکلات دانست و ادامه داد: با اخلاص در عمل می توانیم همه مشکلات مردم و کشور را رفع کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، عضو شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه علمیه با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به اصفهان، گفت: در سفر آیت الله رئیسی همراه رییس جمهور هستیم و ایشان بسیار مشتاق دیدار شما بودند، اما از آن جهت که این سفر بسیار فشرده است، سلام ایشان را به شما ابلاغ می‌کنیم.

وی با اشاره به شخصیت عرفانی آیت الله ناصری اظهار کرد: شما از شخصیت‌های با برکت و بزرگ هستید و مردم اصفهان در از برکات شما فیض می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد مدارس علمیه مشکات در کشور، تصریح کرد: در شرایطی که استقبال از ورود به حوزه علمیه کم شده است در مدارس مشکات شاهد حضور بیش از دو برابر ظرفیت داوطلبان هستیم و هنوز داوطلبان بسیاری برای ورود به این مدارس وجود دارد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات