۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۱۲۴۴۲
اطلاعیه معاونت مسکن مرکز خدمات حوزه‌؛

ثبت نام تا ۱۰۰ واحد در پروژه مسکونی خرداد واقع در روستای مرتضی گرد تهران

ثبت نام تا ۱۰۰ واحد در پروژه مسکونی خرداد واقع در روستای مرتضی گرد تهران
معاونت مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای کمک به تأمین مسکن طلاب و روحانیون اقدام به ثبت نام در پروژه مسکونی خرداد می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معاونت مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه طی اطلاعیه ای اعلا کرد که در راستای کمک به تأمین مسکن طلاب و روحانیون معزز و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، اقدام به ثبت نام در پروژه مسکونی خرداد واقع در مرتضی گرد به نشانی اتوبان آزادگان – قبل از تقاطع بزرگراه خلیج فارس - منطقه مرتضی گرد-خیابان پیروزی- انتهای خیابان امام خمینی - اراضی 21 هکتاری با مشخصات ذیل می کند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

به اطلاع کلیه طلاب و روحانیون محترم فاقد مسکن که محل صدور شناسنامه یا سکونت ایشان در استان تهران می‌باشد می رساند:

معاونت مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای کمک به تأمین مسکن طلاب و روحانیون معزز و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، اقدام به ثبت نام در پروژه مسکونی خرداد واقع در مرتضی گرد به نشانی اتوبان آزادگان – قبل از تقاطع بزرگراه خلیج فارس - منطقه مرتضی گرد-خیابان پیروزی- انتهای خیابان امام خمینی - اراضی 21 هکتاری با مشخصات ذیل می نماید. لذا در صورت تمایل و داشتن توانائی مالی تا تاریخ 1401.03.30 جهت ثبت نام و تحویل مدارک به مرکز خدمات استان تهران به نشانی تهران، خیابان آزادی، مسیر شرق به غرب، بعد از تقاطع نواب، جنب بنیاد ملی نخبگان کوچه شهید طاهرنیا پلاک 1 مراجعه نمایید.

موقعیت پروژه:
اتوبان آزادگان – منطقه مرتضی گرد- خیابان پیروزی- انتهای خیابان امام خمینی -اراضی 21 هکتاری.

مشخصات پروژه:
1- تعداد 100 واحد مسکونی، شامل واحدهای یک خوابه با متراژ تقریبی 70-68 مترمریع و واحدهای دو خوابه با متراژ تقریبی 115-100 متر مربع می‌باشند.
2- بنیاد مسکن به تعداد متقاضی معرفی شده بر اساس دسته بندی بلوک و تعداد واحد ، نسبت به شروع عملیات ساخت و ساز اقدام می‌نماید.
3- قیمت پایه پیش فروش هر متر مربع مبلغ 170.000.000 ریال به صورت علی الحساب می‌باشد و با توجه به مرغوبیت واحدها و طبقات این مبلغ متغیر بوده که پس از شروع عملیات ساختمانی و در زمان عقد قرارداد ، قطعی و از خریداران دریافت خواهد شد.
4- نحوه پرداخت بهای واحد به شرح ذیل می‌باشد :
35% نقد ، همزمان با انعقاد قرارداد
60% در اقساط 24 ماهه
5% در زمان تحویل واحد
5- هزینه انشعابات و هزینه محوطه‌سازی در پایان کار جداگانه محاسبه و اخذ خواهد شد.
6- مبنای تسویه‌حساب کامل و انتقال سند، صورت‌مجلس تفکیکی اداره ثبت می‌باشد.
7- در صورت درخواست متقاضی با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وام 50 میلیون تومانی از بانک قرض‌الحسنه رسالت با سود 2% قابل دریافت و واریز به حساب بنیاد مسکن می‌باشد.
8- دریافت کنندگان تسهیلات موظف خواهند بود مدارک و وثایق درخواستی بانک را به بانک عامل ارائه نمایند و در صورت عدم سپردن وثایق و تضامین لازم بر اساس ضوابط و مقررات بانک ، پرداخت تسهیلات ممکن نخواهد بود و در این صورت چنانچه متقاضی قادر به تکمیل وجه ظرف مدت 10 روز نباشد ، بنیاد می‌تواند نسبت به معرفی افراد جایگزین اقدام نماید .
9- متقاضیان واجد شرایط طی نامه از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت انعقاد قرارداد واگذاری معرفی می‌گردند.

شرایط ثبت‌نام:
1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
2- دارای کد پذیرشی فعال در مرکز خدمات حوزه های علمیه و امکان استفاده از کلیه خدمات مرکز؛
3- محل صدور شناسنامه یا سکونت متقاضی در استان تهران؛
4- دارای تراز تحصیلی 6 به بالا؛
5- مرد و متأهل؛
6- غیر شاغل؛
7- فاقد مسکن شخصی؛
8- عدم استفاده از خدمات مسکن مرکز خدمات؛

مدارک موردنیاز:
1- یک سری کپی خوانا از تمامی صفحات شناسنامه متقاضی و همسر ایشان؛
2- یک سری کپی خوانا از پشت و روی کارت ملی متقاضی و همسر ایشان؛
3- مراجعه حضوری به مرکز خدمات استان تهران جهت تأیید شرایط اولیه، استعلامات ادارات مربوطه و دریافت شماره حساب جهت واریز و تکمیل فرم‌های ثبت نام؛

تذکرات مهم:
1- مرکز خدمات حوزه‌های علمیه درصدد فراهم نمودن تسهیلاتی برای اعضای پروژه می‌باشد.
2- با توجه به ظرفیت محدود واحدهای پروژه در صورت پیش ثبت نام بیش از ظرفیت پروژه مطابق با امتیازبندی و اولویت‌بندی و همچنین کسانی که زودتر ثبت نام قطعی و مبالغ مربوطه را به حساب پروژه واریز نمایند اقدام خواهد شد.
3- مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور کمک به تأمین مسکن طلاب با همکاری و عقد تفاهم‌نامه مشترک با نهادهای متولی مسکن (راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، تعاونی و غیره) نسبت به شناسایی پروژه‌های فاقد متقاضی و معرفی به طلاب واجد شرایط اقدام می‌نماید. لذا هرگونه افزایش قیمت، تأخیر در تحویل، نواقص و معایب ساخت و هرگونه عدم ایفای تعهدات بر عهده نهاد متولی ساخت بوده و مرکز صرفاً نقش شناسایی و معرفی به طلاب را دارد. فلذا تعهدات مالی و فنی فی‌مابین طلاب و نهاد متولی پروژه هیچ‌گونه مسئولیتی را متوجه مرکز نمی‌نماید. و در صورت بروز اختلاف مرجع رسیدگی بدواً از طریق نهاد متولی پروژه و در صورت عدم توافق با مراجع قانونی می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61085321-021 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات