۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۷۱۲۴۷۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دولت های قبل جرأت جراحی و اصلاح مشکلات اقتصادی را نداشتند

دولت های قبل جرأت جراحی و اصلاح مشکلات اقتصادی را نداشتند
اصفهان _ آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه آیت الله رئیسی به دنبال جذب رأی مردم برای دوره بعد نیست گفت: دولت های قبل جرأت جراحی اقتصادی را نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شامگاه گذشته در دیدار اقشار جامعه با رییس جمهور، با بیان اینکه انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور یک توفیق بود، گفت: از سال ۵۴ آیت الله رئیسی را می‌شناسم و ارادت خدمت ایشان دارم و همواره در خط امام و انقلاب اسلامی بوده و قبل از انقلاب یک انسان مجاهد و درس‌خوان بوده است.

وی در ادامه افزود: در هر عرصه‌ای آیت الله رئیسی مسؤولیت داشته است موفق بوده و در آستان قدس و دستگاه قضایی تحول به وجود آورده و در دولت نیز شاهد هستیم تحول در حال شکل گیری است. جراحی اقتصادی جرات می‌خواست و دیگران جرأت این کار را نداشتند اما آیت الله رئیسی جرأت این کار مهم و مفید برای کشور را به خرج داد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اقدامات آیت الله رئیسی در راستای حل مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی نیست که مردم را برای رأی دادن در دور بعدی انتخابات بخواهد بلکه مردم را برای مردم و برای خدمت کردن به مردم می‌خواهد و شخصیتی نیست که رهبر معظم انقلاب مدام بخواهند اشتباهات او را برطرف کنند و یک شخصیت انقلابی هستند که همه ما به عنوان مردم و اشخاص انقلابی یاری رسان دولت در مسیر خدمت به مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ایستادگی و تقابل دولت سیزدهم با استکبار جهانی اظهار کرد: همه ما باید همانطور که انبیاء الهی در مسیر مبارزه و مقابله با کفر و استکبار کوتاه نیامدند و استقامت ورزیدند در این مسیر مقاومت و ایستادگی داشته باشیم و امیدوار هستیم دولت نیز در این مسیر موفق باشد./۱۳۰۴/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات