۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۱۲۴۴۶
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

جهاد تبیین ریشه در فعالیت روحانیت دارد

جهاد تبیین ریشه در فعالیت روحانیت دارد
نماینده مجلس شواری اسلامی با اشاره به نقش اطلاعات در قدرت کشورها، گفت: انقلاب اسلامی غرب را به چالش کشیده و در خنثی کردن توطئه دشمنان موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی مشاور رییس جمهور، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با علما و فضلای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان اینکه در جنگ عصر جدید باید با سلاح‌های جدید و تجهیزات مطابق با تحول زمان وارد عرصه شد، گفت: در دیدگاه غرب تفکر انقلابی دارای برنامه بوده و انقلاب اسلامی تفکر غربی را به چالش کشیده است.

وی در ادامه افزود: هدف غرب تقابل و مبارزه با تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی است، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو در راستای همین تقابل تشکیل شده است. نمونه این تقابل در سوریه شکل گرفت و حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با داعشی که در پی ایجاد اسراییل دوم در سوریه بود، به مبارزه برخاست.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: در دیدگاه غربی ها، تفکر انقلاب اسلامی ما دارای برنامه برای تقابل با تفکر غربی است و در همین راستا امروز انقلاب اسلامی ایران، تفکر غرب را به چالش کشیده است، هدف غربی‌ها مبارزه با تفکر اسلامی است و رویکرد کنونی سازمان آتلانیک شمالی موسوم به ناتو نیز در همین راستا است.

عضو شورای هماهنگی ریاست جمهوری و حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز همواره در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان موفق بوده است، تصریح کرد: عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات است، اگر کسی زودتر از دیگران به اطلاعات دسترسی پیدا کند ابرقدرت خواهد بود. تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین در همین راستا است و جهاد تبیین پیشینه تاریخی دارد و علما و روحانیون با قلم و بیان خود بر فراز منابر همواره در حال تبیین مسائلی نظیر مباحث دینی بوده‌اند./۱۳۰۴/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات