۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۷۱۲۴۸۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مسؤولان باید الگوی مردم باشند

مسؤولان باید الگوی مردم باشند
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت:مردم به بزرگان کشورشان در کارهای مختلف، آداب و رفتار خود نگاه می‌کنند، مسؤولان باید الگوی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امشب در شورای اداری استان با حضور آیت الله رئیسی رییس جمهور، شورای اداری استان اصفهان را ناکارآمد و بی فایده توصیف کرد و گفت: نباید شورای اداری با چند سخنرانی و صحبت تمام بشود، نخبگان و مسؤولان استان در شورای اداری حاضر هستند و نباید با سخنرانی‌های بی حاصل و حضور افرادی که شورای اداری به آنها ارتباطی ندارد تمام بشود.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: مردم به بزرگان کشورشان در کارهای مختلف، آداب و رفتار خود نگاه می‌کنند، امام علی(ع) می‌فرمایند اگر کسی می‌خواهد دیگران دستور انجام کاری را از او بپذیرند و آنها را به راه راست هدایت کند ابتدا خود باید در این مسیر باشد، وگرنه مانند کسی است بخواهد سایه چوب کج را راست کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: باید همه کارگزاران نظام الگوی مردم و یک الگوی انسانی باشند، اگر الگو نبودیم نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم و در اقدامات خود در راستای خدمت به کشور و مردم و اسلام موفق باشیم./۱۳۰۴/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات