۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۷۱۲۶۸۰

یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به سمت خودرو فلسطینی حامل ۳ جوان فلسطینی

یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به سمت خودرو فلسطینی حامل ۳ جوان فلسطینی
"زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با خانواده سه شهید فلسطینی که سحرگاه جمعه در ترور بزدلانه صهیونیست ها در شهر جنین به شهادت رسیدند، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان تاکید کرد که آینده فلسطین متعلق به دلیرمردانی است که مردم ما را به پیروزی می رسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا از پایگاه خبری العهد، دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین در این تماس های تلفنی گفت که شهدا تنها کسانی هستند که به برکت خداوند راه خود را انتخاب می کنند، آنها نزد پروردگارشان زنده اند، ملت زنده، شجاع و دلیر فلسطین امروز به استقامت، صبر خود و فرزندان شهیدشان که مسیر آینده سرزمین و اماکن مقدس ما را ترسیم کردند، افتخار می کنند و با تکیه بر نیروی مقاومت زیربار ذلت نمی روند.

النخاله با تجلیل از این شهدا و رزمندگان دلاوری که شعله های مقاومت را زنده نگه داشته و با قاطعیت و قدرت با اشغالگری مقابله می کنند، افزود: ما به برکت خون پاک و مجاهدت های آنها راه جهاد و مقاومت برای بیت المقدس را ادامه خواهیم داد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سحرگاه جمعه با یورش به شرق جنین، به سمت یک خودرو فلسطینی حامل ۳ جوان فلسطینی تیراندازی کردند که هر سه نفر آنان در دم به شهادت رسیدند.

سه جوان ترور شده یوسف ناصر صلاح ۲۳ ساله، لیث صلاح ابوسرور ۲۴ ساله و براء کمال اللحوح ۲۴ ساله نام داشتند.

در همین پیوند نیز، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تماس با خانواده های این سه شهید ضمن عرض تسلیت به آنها گفت که خون شهدای جنین چراغ راه مقاومت فلسطین خواهد بود و نخواهیم گذاشت خون این شهدای جوان هدر برود.

"اسماعیل هنیه"، جنایت وحشیانه صهیونیست ها را که با خونسردی و برنامه ریزی قبلی اقدام به ترور این سه جوان فلسطینی (یوسف صلاح، براء اللحلوح و لیث ابوسرور) کردند را محکوم و آن را در ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و هدف قرار دادن فرزندان و مجاهدین فلسطینی دانست.

وی با بیان اینکه این شهدا فرزندان همه ما هستند و خون پاک آنها، در رگ های همه مردم فلسطین جاری و وحدت بخش ملت خواهد بود، افزود که این خون ها ثابت می کند که فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و آنها الگوی الهام بخش و نماد روح فلسطین در تمام مناطق کرانه باختری، نوار غزه، بیت المقدس، سرزمین های ۱۹۴۸ و... هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه این شهیدان در مسیر آزادی و دفاع از بیت المقدس و مسجدالاقصی و مقاومت همیشگی ما قدم برمی دارند، خاطرنشان کرد: این جنایت خاطره شهادت سه فرمانده مقاومت فلسطین (فواد حجازی، عطا الزیر و محمد جمجوم) را که سال ها پیش در همین روز به شهادت رسیدند را بار دیگر زنده کرد و نشان داد که راه شهادت و شهدا ادامه دارد و این خون ها هدر نخواهد رفت و چراغ راه آینده فلسطین است.

ارسال نظرات