۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۱۲۸۲۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

از ظرفیت ائمه جماعت در عرصه های مختلف «جهاد تبیین» استفاده شود

از ظرفیت ائمه جماعت در عرصه های مختلف «جهاد تبیین» استفاده شود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: از ظرفیت ائمه جماعت در عرصه های مختلف «جهاد تبیین» استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان، گفت: برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید دغدغه داشت.

وی افزود: آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و اداره تبلیغات اسلامی و ستاد اوقات فراغت برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح و برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و از ائمه جماعت به عنوان یکی از بازوان قدرتمند شورای فرهنگ عمومی نام برد و اظهار داشت: شهرستان کاشان با حدود ۴۰۰ امام جماعت به عنوان یک ظرفیت بزرگ در موضوعات فرهنگی و اجتماعی از جمله فرزندآوری می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: موضوع فرزندآوری هرچند نیاز به موضوع روان شناختی پزشکان دارد، اما بیان روایات توسط امام جماعت برای زوج‌های جوان متدین تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم استفاده از ظرفیت امامان جماعت برای تبیین موضوعات مختلف از جمله جراحی اقتصادی، فرزندآوری و غنی سازی اوقات فراغت، اشاره کرد و گفت: تبیین موضوعاتی همچون جراحی اقتصادی، فرزندآوری و غنی سازی اوقات فراغت از سوی امامان جماعت تأثیرگذاری بیشتری دارد.

به گفته وی اگر دانشگاه علوم پزشکی تبیین عقلانی خود را در مورد فرزند آوری مطرح کند هیچ منافاتی با آنچه امامان جماعات تبیین می‌کنند ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ترویج فرهنگ فرزندآوری و جهاد تبیین را از راهبرد و اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی این شهرستان دانست و افزود: شورای فرهنگ عمومی کاشان وظیفه دارد اجازه ندهد شلعه جهاد تبیین در کاشان کم رنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان برای شعله ور نگهداشتن جهاد تبیین درشهرستان کاشان اهتمام داشته ویژه باشند./979/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات