۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۱۲۸۳۰
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین:

ملت فلسطین گزینه‌ای جز رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی ندارد

ملت فلسطین گزینه‌ای جز رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی ندارد
«خالد مشعل» در سخنانی تأکید کرد: ملت فلسطین گزینه‌ای جز رویارویی با رژیم اشغالگر تا آزادی و بازگشت آوارگان پیش روی خود ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین سخنانی را در خصوص رویارویی و مواجهه با رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین تصریح کرد: ملت فلسطین گزینه‌ای جز رویارویی با رژیم اشغالگر تا آزادی و بازگشت آوارگان پیش روی خود ندارد.

این شخصیت فلسطینی در گفتگو با خانواده‌های شهدای جنین (براء لحلوح، یوسف صلاح و لیث ابو سرور) شهادت آن‌ها را به خانواده‌هایشان تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که خون آن‌ها و دیگر شهدای فلسطینی به هیچ وجه پایمال نخواهد شد.

مشعل تصریح کرد که دشمن جنایتکار صهیونیستی به خیانت و فریب عادت دارد و ما راه خود را شناخته ایم و تحت هیچ شرایطی از آن پا پس نمی‌کشیم. وی عنوان کرد که رهبران حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به خون شهدا و جانفشانی‌های آنان و اسرا و مجروحان فلسطینی وفادار خواهند ماند.

پیش از این هم «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به صورت تلفنی با خانواده‌های شهدای جنین «یوسف صلاح»، «براء لحلوح» و «لیث ابو سرور» گفتگو کرده بود.

اسماعیل هنیه در جریان این تماس تلفنی جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در شهر جنین را به شدت محکوم واعلام کرد: صهیونیست‌ها با یک نقشه از پیش طراحی شده این جنایت را مرتکب شدند./۹۸۸/

ارسال نظرات