۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۱۳۰۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

شهید چمران شاگرد مکتب امام راحل بود

شهید چمران شاگرد مکتب امام راحل بود
حجت الاسلام اکبری گفت: چمران و دیگر شهدا با شهادت به نقطه اوج و کمال رسیدند و در جامعه موج آفرینی کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در آیین گرامیداشت روز بسیج اساتید که سه شنبه در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهراء(س) برگزار شد، گفت: خداوند در وجود انسان ها ظرفیت های بالایی قرار داده است که تجلی گاه عظمت بشریت استو در این حوزه برخی همانند امام راحل در اوج و برخی دیگر در نازلترین جایگاه قرار دارند.

وی افزود: این امام خمینی (ره) بود که بسیجیان را به میدان آورد و به بدخواهان نظام و مستکبران عالم فهماند که انسان می تواند به مقام امامت و الگوی تمام بشریت و انسان های عدالت خواه مثل شهید چمران قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به شخصیت شهید چمران ابراز کرد: چمران شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بودکه با تقدیم جان و با جهاد به میدان آمد و به جهانیان ثابت کرد انسان در مسیر الهی لیاقت الگوه و اسوه بودن را دارد.

حجت الاسلام اکبری شهادت را نقطه اوج پیشرفت یک مسلمان برشمرد و عنوان کرد: شهدا در مسیر خدا حرکت کردند و خدا به سمت آنان آمد و با شهادت پذیرای آنان بود، چمران و دیگر شهدا در حقیقت به نقطه اوج رسیدند و در جامعه موج آفرینی کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا خادم ملت و مخلوق خدا بودند، اظهار داشت: شهدا در راه خدا استقامت ورزیدند و به همین جهت خداوند انان را با شهادت در معرض دید جهانیان گذاشت.

ارسال نظرات