۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۱۳۰۹۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی است

مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی است
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت سازمان تبلیغات اسلامی به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن تأکید کرد و گفت: این نهاد امروز در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: تبلیغات مهم است و خداوند متعال همه اهداف پیامبر(ص) را در تبلیغات از نوع بلاغ مبین خلاصه کرده است.

وی با اشاره به کارشکنی های استکبار در عرصه رسانه و تبلیغات افزود: دنیا با ایران اسلامی جنگی تبلیغاتی و رسانه ای به راه انداخته و در فکر تحریف انقلابیون و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا از طریق جبهه رسانه بذر ناامیدی را در بین اقشار مختلف جامعه بکارد و خدمات و زحمات انقلاب را در ناچیز و پیشرفت های چهار دهه اخیر را بایکوت و ضعف‌ها را سیاه نمایی کند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان توان جنگ نظام و سیاسی با ما را ندارند، تصریح کرد: به همین دلیل شبانه روز در حال بمباران تبلیغاتی علیه نظام اسلامی هستند و در چنین شرایطی نهادهای فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند از سوی نهادهای فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تأکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید میدان دار و صحنه گردان دفاع رسانه‌ای باشد و جانانه جهاد کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی و در میدان بودن است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن استفاده کرد.

امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت سازمان تبلیغات اسلامی به منظور مقابله با جنگ نرم دشمنان تأکید کرد و افزود: این نهاد فرهنگی تبلیغی امروز در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارد.

وی با بیان اینکه چنین نهاد فرهنگی تبلیغی برای دفاع از مبانی دینی در مقابل هجمه های دشمنان نیازمند نیروی انسانی و اعتبار لازم است، خاطرنشان کرد: به همین منظور باید حمایت از چنین نهادی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به پتانسیل بالای نیروی انسانی جوان در جامعه اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت مهم در اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر استفاده شود.

امام جمعه ساری، هنر را یکی از ابزارهای مهم برای انتقال مفاهیم فاخر فرهنگی و دینی به جامعه عنوان کرد و بیان داشت: نهادهای فرهنگی و دینی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی نباید از این ظرفیت مهم غافل شوند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات