۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۱۳۴۸۷

بیانیه بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه‌ به مناسبت سالروز ترور نافرجام رهبر انقلاب

بیانیه بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه‌ به مناسبت سالروز ترور نافرجام رهبر انقلاب
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه‌ علمیه قم به مناسبت ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه‌ علمیه قم به مناسبت ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

 متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صفحات تقویم تاریخ تیرماه، آغشته به خون مومنانی است که در ستیز با کفر و نفاق، با پایمردیِ صادقانه بر عهد خود، «فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ» را تجلّی کردند و استقامت آنان که غیور مردانه بر عهد خودمانده اند تفسیر زنده «ما بَدَّلُوا تَبْديلا»ست، کوه‌های استواری که خدنگ نیرنگ و تهمت، در عزم پولادینشان، رخنه نکرد و غبار تزویر و دروغ دشمن از زلال اخلاصشان نکاست و «حسینی» ماندند و «بهشتی» شدند.

آنگاه که پیروان مکتب ضلالت و جهالت فرقان در ششم تیرماه 1360 عزم خود را بر خاموش کردن چراغی روشنگر در مسجد ابوذر تهران، جزم کردند و با سلاح و انفجار به مقابله با «تبیین» و هدایت برخاستند، باور نمی کردند که اراده حق بر آن است تا شعاع معرفت و حکمتش، جوشنده و پوینده باقی بماند و ذخیره‌ای گردد برای روزهایی سخت و عقبه‌هایی صعب! و ولایتِ الله اینگونه جاری باشد و گوهری بی مثال میراث‌دار راهبری انقلابی برآمده از اسلام گردد و چشمه سار وجودش تا امروز عطش رهروان طریق حقیقت را در  شرق و غرب عالم سیراب نماید.

آری! شیطان و جنودش همیشه تاریخ، آنگاه که نتوانند با غبار فتنه مسیر حق را بپوشانند، با خاک پاشیدن بر خورشید، راه خاموش کردن نور حق را در پیش می‌گیرند، غافل از آنکه خون مظلومان، غبار فتنه را می‌شوید و تجلی نور حقیقت را صدچندان می‌نماید.

اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم، ششم تیرماه را که یادآور ترور نافرجام مقام معظم رهبری مدظله العالی در نخستین روزهای تابستان داغ سال 1360 است را گرامی داشته و با این خلف صالح امام روح الله قدس سره پیمان می‌بندند که در مسیر اهداف انقلاب با لبیک گفتن به بیانات صریح و روشن مقام معظم رهبری مدظله العالی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند کرد و پرچم انقلابی ماندن حوزه که حاصل خون دل خوردن‌ها و مجاهدت‌های پیوسته فقهای راستین شیعه از عصر غیبت تا امروز است را برافراشته نگاه خواهند داشت و چون عمار نخواهند گذاشت نور حقیقت در سایه آتش سکولار و لیبرال و تحجر خاموش گردد و در این مسیر تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند.

بیش از  سی و سه سال گذراندن انقلاب از گردنه های تاریخی در برابر چشم مبهوت عالمیان با راهبری این حکیم فرزانه، خود برترین گواه بر تدبیر و تدبری مبتنی بر اندیشه ای منظم و برگرفته از تقواست، از این رو بر همگان به ویژه مسئولین و آحاد مردم شریف ایران و همه آنانی که دل در گرو اسلام و انقلاب برآمده از آن را داشته و سربلندی ایران عزیز بر گستره این عالم در مسیر تمدن اسلامی و مقدمه ظهور حضرت ولیعصر (عج) را آرزو دارند پیروی از رهنمودهای این رهبر فرزانه و حکیم و نایب امام عصر (عج) در عمل و نه شعار، ضروری است.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات