۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۰۷۶۶۴
مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای:

تفکر مقاومت با سرعتی روزافزون تا حیات خلوت‌های استکبار به پیش می‌رود

تفکر مقاومت با سرعتی روزافزون تا حیات خلوت‌های استکبار به پیش می‌رود
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه تصریح کرد: تفکر مقاومت با سرعتی روز افزون تا حیات خلوت های استکبار به پیش می رود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تصریح کرد: خیزش عظیمی که شاگردان مکتب خمینی کبیر و  رهروان خامنه ای عزیز و همرزمان سلیمانی شهید در پیش گرفته اند هرگز متوقف نخواهد شد و تفکر مقاومت و پایداری با سرعتی روز افزون تا حیات خلوت های استکبار به پیش می رود.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و سه سال پیش بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی نهال شجره طیبه ای را در خاک ایران اسلامی غرس کردند که ریشه های آن امروز تمام وسعت جغرافیای این مرز پرگهر را در بر گرفته و قامت آن عرصه فضا را به تسخیر خود درآورده و سایه اش جغرافیای مقاومتِ ظلم ستیزان را در آغوش گرفته است. شجره ای طوبی که رسالتش پاسداری از همه مرزهای انقلاب اسلامی است و هر چه کوته نظران و بد اندیشان و غرب مآلان با نفس ها و قلم های مسموشان سعی در شکستن شاخه های آن دارند اما اراده الهی بر نصرت ناصران خود است و جز بر جلالت و تناوری این شجره نیافزوده است.

نظر به سراسر عالم گواه آن است که اسلام ناب جز در چهار گوشه ایران اسلامی تجلی نیافته است و این به برکت پاسداری پاسدارانی است که صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را بر خود و خانواده های خود مقدم داشتند و گمنام و بی ادعا در همه زمان ها و مکان ها ، آنچه را علمای راستین در عصر غیبت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء با مجاهدت های جانکاه  به ثمر رسانیدند را با پاره های تن و قطره قطره خون خود گرامی داشتند.

امروز سپاه عزیز در جایی ایستاده است که بزرگترین و پر ادعا ترین ارتش های جهان با نگاه اعجاب بر او می نگرند و در این چند دهه بارها و بارها هیمنه پوشالیشان را هویدا ساخته و دست برترِ اقتدار بنیان نهاده شده بر اعتقاد صالح بر قدرت مبتنی بر عنانیت و نفس سرکش را در چشم واقع بینان عالم به نمایش گذاشته است.

امروز جهاد  همه جانبه این مخلصان گمنام و سایر مجاهدان انقلاب اسلامی جریان بیداری اسلامی و بیداری مستضعفان عالم، مکر و کید لابی های صهیونیست را چون عصای موسی در هم شکسته و صدای خرد شدن هیمنه استکباری آمریکا و افول تمدن مبتنی بر شهوت به گوش می‌رسد.

دشمن سرکش چه بخواهد و چه نخواهد و چه سپاه مقتدر را به جرم حمایت از مستضعفان در سراسر گیتی در لیست تحریم های ظالمانه باقی بدارد و یا ندارد، خیزش عظیمی که شاگردان مکتب خمینی کبیر و  رهروان خامنه ای عزیز و همرزمان سلیمانی شهید در پیش گرفته اند هرگز متوقف نخواهد شد و تفکر مقاومت و پایداری با سرعتی روز افزون تا حیات خلوت های استکبار به پیش می رود.

 

بسیج اساتید ، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را گرامی داشته و  تلاش ها و مجاهدت های این مجاهدین بی ادعا را در مسیر  ظهور حضرت ولی عصر  با فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب پاس میدارد.

دوم اردیبهشت ماه 1401

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات