۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۳۵۲۴

اقدام جالب طلاب جهادی برای مددجویان اعتیاد

اقدام جالب طلاب جهادی برای مددجویان اعتیاد
کانون تخصصی بصائر متشکل از طلاب جهادی که در زمینه پیشگیری، درمان و صیانت در حوزه اعتیاد فعالیت دارد، برای مددجویان رهایی یافته جشن پاکی برگزار کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کانون و پایگاه تخصصی بصائر متشکل از طلاب جهادی که سالهاست در زمینه پیشگیری، درمان و صیانت در حوزه اعتیاد فعالیت دارد، برای مددجویان رهایی یافته جشن پاکی بر گزار کرد.

این جشن همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهر مقدس قم برگزار شد. از جمله مدعوین این جلسه حجت الاسلام حمید ملکی قائم مقام حوزه های علمیه کشور ، دکتر رضوان پور معاون اجتماعی سازمان بسیج کشور ، آقای ملیحی معاون دادستانی دادگستری قم و مسولین از نهادهای مختلف مانند بهزیستی، دفتر تبلیغات، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ... بودند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام امیر لواسانی مدیر گروه بصائر به شرح فعالیت های جهادی طلاب در موضوع پیشگیری ، درمان و صیانت از مددجویان و خانواده های در حوزه اعتیاد پرداختند. در ادامه حجت الاسلام ملکی قائم مقام حوزه های علمیه کشور با تقدیر از فعالیت های کانون بصائر، آسیب دیدگان اعتیاد را تیرخوردگان جنگ نرم دشمن دانسته و طلاب حاضر در صحنه را مانند رزمندگان دفاع مقدس، سربازان جنگ نرم خواندند. همچنین ایشان اعلام آمادگی کردند جهت گسترش و صدور فعالیت های این چنینی مانند هیئت احرار الحسین، همکاری و مساعدت های لازم را داشته باشند.

در ادامه برنامه آقای رضوان پور معاونت اجتماعی سازمان بسیج کشور با حضور در جایگاه، جشن پاکی مددجویان را تبریک گفتند. همچنین ایشان به نقش دشمن و جنگ نرم در گسترش آسیب های اجتماعی اشاره کرده و از آمادگی برای حمایت از چنین فعالیت هایی در سطح کشوری خبر دادند.

حسن ختام این جلسه اهدای جوایز به مددجویانی بود که برای بازه های زمانی 1سال، 2سال و 3 سال پاک مانده اند.

یکی از ابتکارات گروه بصائر در اهدای جوایز استفاده از نمادهای مذهبی و ارزشی بود به نحوی که برای مددجویان با توجه به مدت پاکی آنها دستبند عقیق مزین به نام مبارک احرار الحسین تهیه گردیده و خدمتشان اهدا شد.

ارسال نظرات