۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۱۳۵۲۷
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه:

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین برگزار می شود

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین برگزار می شود
کرمانشاه ـ کریمی خو گفت: بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، امسال بعد از دو سال، شاهد اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سعید کریمی خو امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، ان شالله امسال بعد از دو سال، شاهد اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین خواهیم بود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بنابراین علاقه مندان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام می توانند برای حضور در این مراسم معنوی با مراجعه به سامانه سماح به آدرس (https://samah.haj.ir) مراحل پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

کریمی خو در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: از دهم تیرماه جاری تا پایان همین ماه زائرین به مدت ۲۰ روز فرصت دارند که برای اعزام به کربلای معلی کار است مرحل ثبت نام را انجام دهند

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: البته خروج از کشور و ورود به کشور عراق برای انجام زیارت تنها با ثبت نام در سامانه سماح امکان پذیر خواهد بود و عبور از مرز تنها به شرط  داشتن گذرنامه امکان پذیر نخواهد بود.

کریمی خو  عنوان کرد: در حال حاضر ۲۱ دفتر زیارتی در استان کرمانشاه برای پیش ثبت نام از زائرین عتبات عالیات وجود دارد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: البته زائرین در نظر داشته باشند که تزریق 2 دوز واکسن کرونا و این داستان گذرنامه با اعتبار شش ماه دو شرط اصلی برای حضور در این سفر معنوی خواهد بود/1400/

ارسال نظرات