۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۳۵۶۲

مادر شهیدان «آرمین» دار فانی را وداع گفت

مادر شهیدان «آرمین» دار فانی را وداع گفت
کرمانشاه ـ خانم سمیعی، مادر شهیدان خسرو و بهمن آرمین پس از مدتهای بیماری درگذشت و به فرزندان شهید خود پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حاجیه خانم دلبر سمیعی روز گذشته بر اثر بیماری درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این بانوی بزرگوار و مادر دو شهید والامقام هشت دفاع مقدس امروز با حضور مسؤولان و مدیران و مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم، استاندار با صدور پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان آرمین را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم دلبر سمیعی مادر شهیدان والامقام بهمن و خسرو آرمین که از نمونه‌های صبر و ایثار هستند، موجب تالم و تاثر فراوان تمام آحاد مردم استان به‌ویژه جامعه ایثارگری شده‌ است.

بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این مادر گرامی رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء‌الله و ارواح پاک شهیدان عزیز است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این شهدای والامقام و مردم بزرگوار استان از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان آن مرحومه محترمه اجر و پاداش الهی را مسئلت می‌نماییم.

براساس این گزارش شهید خسرو آرمین در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانه کردستان عراق مفقود الاثر شد و پس از سال ها پیکر این شهید به وطن برگشت و در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده شد.

همچنین  شهید بهمن آرمین در سال 1367 در منطقه عملیاتی سردشت آذربایجان غربی به دست عناصر ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت رسید./1400/

ارسال نظرات