۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۱۳۵۶۶
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی:

کمیته مشترک موسسه بیان و مجتمع آموزش عالی فقه به زودی راه اندازی می شود

کمیته مشترک موسسه بیان و مجتمع آموزش عالی فقه به زودی راه اندازی می شود
رئیس موسسه آموزشی مهارتی بیان جامعة المصطفی با حضور در مجتمع آموزش عالی فقه جامعه المصطفی با رئیس و معاونین و روسای مدارس عالی این مجتمع دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تلخابی رئیس مجتمع آموزش عالی فقه وابسته به جامعه المصطفی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده و رویکردهای جدید موسسه آموزشی مهارتی بیان بر آمادگی مجتمع آموزش عالی فقه برای توسعه همکاری‌ها تأکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا در همکاری‌های جدید، در یک برنامه کوتاه‌مدت با تعریف دوره‌های دارای اولویت بتوان به‌صورت عملیاتی شاهد اتفاقات نو در راستای کارآمدتر شدن دوره وایجاد انگیزه و افق جدید باشیم.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه ضمن برشمردن فعالیت‌های قبلی و عظیم این مجتمع در حوزه‌های مختلف، بر تجارب ارزشمند و وجود طلاب مستعد و اساتید متخصص و ضرورت توجه و اهمیت ویژه به حوزه‌های مهارتی و نیز مدل‌ها و الگوهای دوره‌های مهارتی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تلخابی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت راه‌اندازی کمیته مشترک، مسئول این کمیته از طرف مجتمع را پیشنهاد و تأکید کرد تا از طرف موسسه بیان هم نمایندگانی برای تعیین اولویت‌های حوزه‌های مهارتی و عملیات سازی چند دوره مشترک معرفی گردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و همراهی‌های رئیس و معاونین مجتمع آموزش عالی فقه، گزارشی از جلسات هیئت اندیشه‌ورز ارائه و به ویژگی‌های مجتمع و وجود اساتید و همکاران و طلاب مستعد و متخصص در آن اشاره کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و اقدامات پیش رو بر آمادگی موسسه آموزشی مهارتی بیان برای انجام فعالیت‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های متقابل تأکید کرد و اظهار داشت: توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌های جامعة المصطفی ظرفیتی ارزشمند برای ارتقای حوزه‌های مهارتی و کاربردی است.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر، ضمن اظهار خرسندی از انجام تغییرات و رویکردهای جدید، پیشنهادها، طرح‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

ارسال نظرات